معاون اقتصادی استاندار خبر داد؛

یک و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری ۱۵کشور در استان قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۱:۲۲
کد خبر: ۷۱۱۲۲۷
یک و نیم میلیارد دلار سرمایه گذاری  ۱۵کشور در استان قزوین
منوچهر حبیبی گفت: یک و نیم میلیارد دلار سرمایه از سوی ۱۵کشور خارجی از جمله آلمان، ایتالیا و فرانسه در استان جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین در نشست با هیئت تجاری و سرمایه گذار از کشور های ایتالیا وآلمان جهت بررسی راههای سرمایه گذاری در استان قزوین افزود: در استان قزوین ظرفیت های بسیار خوبی ایجاد شده و بستر حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی مهیاست، که در حال حاضر 1 و نیم میلیارد دلار سرمایه از سوی ۱۵کشور خارجی از جمله آلمان، ایتالیا و فرانسه در استان جذب شده است.

معاون اقتصادی استاندار قزوین با توجه به تخصیص 1 و نیم  میلیارد دلار سرمایه از سوی ۱۵کشور خارجی برای استان قزوین اظهار کرد: این استان در ردیف ۵ استان شاخص کشور در جذب سرمایه گذاری خارجی است.

حبیبی بیان کرد: شرکت سرمایه گذار خارجی ایتالیا وآلمان از توانمندی بالایی در اجرای طرح های محتلف برخوردار است و ما امادگی داریم بسرعت وارد فاز اجرایی شده و چند طرح را به صورت نمونه عملیاتی کنیم و علاوه بر جلب رضایت کارهای بزرگتری را آغاز کنیم.

وی یادآورشد: با تعیین نماینده تام الاختیار از سوی سرمایه گذار خارجی برای مذاکره با دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، امور اقتصادی و دارایی، استانداری و راه و شهرسازی در یک هفته اینده مطالعه طرح ها و ارائه پیشنهادات لازم صورت گیرد.

در پایان این نشست نحوه سرمایه گذاری شرکت های خارجی برای اجرای طرح های گردشگری، سدسازی، خدمات شهری و عمرانی نیز تشریح شد.

حبیبی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز