مدیرعامل پایانه‌های مسافربری قزوین خبرداد؛

۴۵۰میلیون تومان اعتبار برای توسعه ترمینال آزادگان قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۳۱:۰۴
کد خبر: ۷۱۱۵۳۱
۴۵۰میلیون تومان اعتبار برای توسعه ترمینال آزادگان قزوین
علی محمدحسینی از تجهیز پروژه توسعه ترمینال آزادگان قزوین در سال جاری با 450 میلیون تومان اعتبار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی محمدحسینی مدیرعامل سازمان پایانه‌ های مسافربری شهرداری قزوین با اعلام خبر فوق افزود: یکی از پروژه‌ های شاخص سال جاری سازمان پایانه‌ های مسافربری شهرداری قزوین مجهز کردن پروژه توسعه ترمینال آزادگان قزوین و انتقال خدمات مورد نیاز به این مکان با اعتباری بالغ بر 450میلیون تومان است، این پروژه تا پایان سال جاری به طور کامل به پایان خواهد رسید و مورد بهره‌ برداری قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ های مسافربری شهرداری قزوین اظهار کرد: پروژه توسعه ترمینال آزادگان به منظور افزایش ارائه خدمات به شهروندان، افزایش ظرفیت پارکینگ اتوکارها و همچنین ایجاد واحدهای خدماتی از جمله مکانیکی و تعویض روغنی در راستای برنامه کاری قرار گرفته است.

 محمد حسینی گفت: در عملیات اجرایی این پروژه توسعه ارائه خدمات در فضاهای تعمیرگاهی و پارکینگ در نظر گرفته شده است که با اجرای این پروژه 8هزار مترمربع زمین به فضای ترمینال آزادگان قزوین افزوده خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در سال95 برای عملیات اجرایی این پروژه 4میلیارد ریال و در سال94، مبلغ 3میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: عملیات عمرانی این پروژه اکنون به پایان رسیده است، که 550میلیون تومان اعتبار برای آن اختصاص یافت و در سال96 برای انتقال تاسیسات و خدمات و بهسازی این پروژه هزینه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز