استاندار قزوین:

بسترسازی مشارکت بانوان از سیاستهای دولت دوازدهم است

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۴۵:۳۸
کد خبر: ۷۱۱۶۸۲
بسترسازی مشارکت بانوان از سیاستهای دولت دوازدهم است
عبدالمحمد زاهدی گفت: همکاری گسترده بانوان در جامعه از سیاست های دولت دوازدهم است که باید برای تحقق این ایده فرهنگ سازی و آموزش لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با بانوان کانون بازرگانی استان قزوین اظهار کرد: دلایل اصلی عدم حضور و مشارکت گسترده و موثر بانوان در فعالیت های اقتصادی به مسائل و  مشکلات فرهنگی جامعه برمی گردد که لازم است فرهنگ سازی و ارتقای سطح آموزش و تغییر نگاه و نگرش جامعه در این حوزه ها در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار قزوین با اشاره به تعامل بانوان در فعایت های اقتصادی خواستار شد:کانون زنان بازرگان می بایست نسبت به مسائل اقتصادی روز حساسیت بیشتری داشته  و به شکل فعالانه ای در روند بهبودی چرخه اقتصادی کشور ورود پیدا کنند.

زاهدی افزود: نرخ مشارکت اقتصادی بانوان پائین است که در خصوص  این وضعیت و بهبود شرایط آنها باید چاره‌ای اساسی اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بانوان در حوزه‌های مختلف از دیرباز تاکنون دارای توانمندی‌های بسیار زیادی بوده‌اند اما شاهد مشارکت ضعیف بانوان در حوزه های اقتصادی و بازرگانی هستیم و در خصوص این وضعیت و بهبود شرایط آنها باید چاره‌ای اساسی بیندیشیم که به همین دلیل باید با ارائه آموزش‌های مختلف شرایط را برای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان مهیا کرد.

زاهدی در پایان یادآور شد: اگر خواهان افزایش مشارکت بانوان در فعالیت‌های مختلف هستیم باید حمایت‌های ویژه و قابل‌توجهی نسبت به  آن‌ها صورت گیرد و این موضوع در دولت تدبیر و امید به جد در حال پیگیری و اجرا می باشد.

اس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز