معاون اقتصادى استاندار قزوین خبر داد؛

افزایش اعتبارات تسهیلات به روستاییان قزوین

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۸:۰۰
کد خبر: ۷۱۲۹۷۹
افزایش اعتبارات تسهیلات به روستاییان قزوین
منوچهر حبیبی از افزایش تسهیلات روستاییان استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در نشست شورای اشتغال و توسعه استان قزوین گفت: باید فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط اعتباراتی که به شکل تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان ارائه می شود را افزایش دهند.

معاون اقتصادى استاندار  قزوین اظهار کرد: بانک های عامل نیز در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی باید همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند و مانع تراشی نکنند.

حبیبی اضافه کرد: تاکنون 700میلیارد ریال تسهیلات روستایی به بانک های استان ابلاغ شده است که در صورت جذب اعتبارات تسهیلات روستایی، این رقم می تواند تا یک هزار و 300 میلیارد ریال نیز افزایش یابد.

وی بیان کرد: تسهیلات اشتغالزایی روستایی که با نرخ سود پایین به متقاضیان اجرای طرح های اقتصادی ارایه می شوند، بهترین فرصت برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در روستاها و شهرهای کوچک به شمار می رود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین در ادامه از دستگاه های اجرایی استان خواست تا برای تحقق تعهدات اشتغالزایی خود مطابق با زمان بندی حرکت کنند و گزارش کار خود را در این خصوص به سامانه ثبت شغل های جدید موسوم به "رصد" ارسال کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز