فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا خبرداد؛

انهدام باند سارقان احشام در بوئین زهرا

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۱:۲۳
کد خبر: ۷۱۵۲۷۳
انهدام باند سارقان احشام در بوئین زهرا
سرهنگ حسین علیان نژادی از انهدام باند سارقان احشام و کشف 270 راس گوسفند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ حسین علیان نژادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا در تشریح جزییات خبر فوق گفت: در پی وقوع سرقت 100 راس گوسفند در روستای "موین" از توابع بخش "دشتابی" شهرستان بوئین زهرا با تشکیل کارگروهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین زهرا اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم به 2 نفر سارق سابقه دار مظنون شده و آنها را تحت تعقیب و رصد اطلاعاتی قرار دادند.

سرهنگ علیان نژادی اضافه کرد: با استفاده از منابع اطلاعاتی و تعقیب متهمان محرز شد، سارقان مجدداً قصد سرقت از دامداری در روستای "شاهین تپه" از توابع بخش دشتابی را دارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا با کمین در دامداری، 2 سارق را حین سرقت 170 راس گوسفند دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی فنی و پیچیده ماموران، به سرقت 270 راس گوسفند اعتراف کردند، افزود: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش 100 راس گوسفند دامداری روستای موین به یک مالخر ، ماموران واحد تجسس این مالخر را نیز دستگیر کردند که به خریداری احشام مسروقه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: 2 نفر سارق و یک مالخر با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز