معاون پشتیبانی شهرکهای صنعتی ایران:

شهرکهای صنعتی قزوین موقعیت استراتژیک در جذب سرمایه گذار دارد

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۷:۳۹
کد خبر: ۷۱۶۱۵۹
شهرکهای صنعتی قزوین موقعیت استراتژیک در جذب سرمایه گذار دارد
محمد علی عزیز محمدی گفت: با توجه به موقیعت استراتژیک، شریانی بودن و استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی استان قزوین از موقعیت خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد علی عزیز محمدی معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان صنایع کوچک  و شهرکهای صنعتی ایران در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آراسنج و چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی حیدریه و خرمدشت اظهار کرد: لازمه حضور صنعتگران داخلی و خارجی در شهرکهای صنعتی فراهم بودن کلیه امکانات زیربنایی و زیرساختی می باشد که سرمایه گذاران بدون دغدغه به کار تولید بپردازند.

معاون پشتیبانی شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی افزود: تولید کنندگان با تولید کالای  ایرانی با هدف ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت تمام شده و ایجاد اشتغال و ارزش افزوده و ( GTP  تولید ناخالص ملی ) گامی اساسی  در تحقق این شعار بر دارند.

عزیز محمدی تصریح کرد: چرخه تولید در کشور هرچقدر رونق داشته باشد امیدبخشی به ایجاد اشتغال جوانان  بیشتر خواهد بود.

وی در خصوص وقوع سیل در شهرک صنعتی آراسنج و خسارت ناشی از آن گفت: متاسفانه در سیل اخیر در شهرک صنعتی آراسنج به زیرساختها و تعدادی از واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی در حال احداث خسارت وارد شده که با تشکیل کمیته های بررسی در صدد رفع مشکل به خصوص واحدهای تولیدی فعال هستیم تا در اسرع وقت نسبت به راه اندازی مجدد آنها اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز