مدیر نظارت بر درمان شهرستان بویین زهرا:

مرکز غیرمجاز فروش دارو در بویین زهرا توقیف شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۶:۲۳
کد خبر: ۷۱۶۴۷۲
مرکز غیرمجاز فروش دارو در بویین زهرا توقیف شد
آرش خوشنویس زاده از شناسایی و توقیف یک مرکز غیرمجاز فروش دارو در بویین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر آرش خوشنویس زاده مدیر نظارت بر درمان شهرستان بویین زهرا در تشریح خبر فوق گفت: در پی گزارش های مردمی در مورد فروش دارو به صورت غیرقانونی توسط شخصی در شهر دانسفهان، پس از پیگیری مستمر و بررسی دقیق موضوع و تأیید تخلف، با گرفتن دستور قضایی و هماهنگی های لازم، توسط نیروهای اماکن، بازدید انجام و داروها و تجهیزات غیرقانونی توقیف شد.

معصومه قربانی، کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت بویین زهرا گفت: این ماموریت در خرداد ماه سال جاری با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بوئین زهرا و با حضور دکتر مهرناز اسدی، کارشناس مسوول نظارت بر دارو و  مواد مخدر انجام شد.

قربانی افزود: برخی از اقلام دارویی که جهت فروش در محل بود به همراه تجهیزات انجام حجامت، جمع آوری و توقیف شد. همچنین شخص متخلف برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت بویین زهرا عنوان کرد: این فرد خاطی داروها را در سرنگ جهت تزریق آماده کرده و با هزینه های بالا به عنوان داروی تضمینی ترک اعتیاد به فروش می رسانده است.

وی از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع داشتن و مشاهده موارد مشابه که تهدید کننده سلامت است، در اسرع وقت به شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا مراجعه و یا با شماره تلفن 02834229420 تماس بگیرند و موضوع را اطلاع دهند تا اقدامات قانونی انجام شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز