سرپرست تاکسیرانی شهرداری قزوین:

۸۰۰دستگاه تاکسی در قزوین نوسازی شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۱۵:۱۷
کد خبر: ۷۱۷۰۳۶
۸۰۰دستگاه تاکسی در قزوین نوسازی شد
اسماعیل عرشیان گفت: تاکنون بیش از 800دستگاه تاکسی برای ارائه خدمات و تأمین رفاه شهروندان در قزوین نوسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل عرشیان سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در خصوص اهمیت نوسازی تاکسی ها اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائلی که به عنوان هدف مجموعه مدیریت شهری تعریف شده جلب رضایت شهروندان با ارائه خدمات مطلوب می باشد؛ به همین دلیل این سازمان نیز در این راستا گام های مؤثری برداشته است.

سرپرست تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: انعقاد قرارداد کشوری نوسازی تاکسی ها در سال 94 صورت گرفت که بنا بر این قرارداد، 90هزار خودروی سمند و پژو405 به تاکسیرانی ها تعلق گرفت و هر سازمان می توانست بر اساس نیاز خود خرید تاکسی های نو را در دستور کار خود قرار دهد.

عرشیان بیان کرد: اگرچه با به وجود آمدن مشکلات مختلف اجرای این طرح به خرداد95 موکول شد و در آذر ماه سال96 طرح تعویض خودرو به طوری کامل متوقف شد؛ ولی با وجود تمام موانع و مشکلات، شهرداری قزوین با برنامه ریزی دقیق موفق شد تا 800دستگاه از تاکسی های سطح شهر را نوسازی کند.

وی افزود: مجموع تاکسی های فرسوده در قزوین حدود 2هزار و 100دستگاه بود که 800دستگاه نوسازی شد و در سال جاری نیز حدود 10درصد به تعداد خودرو های فرسوده نیز اضافه شده است.

این مقام مسئول یادآور شد: در قزوین حدود یک هزار و 400خودرو فرسوده وجود دارد که شامل پژو 405، روآ، آردی و سمند می باشد و باید برای نوسازی آن ها نیز برنامه ریزی شود.

سرپرست تاکسیرانی قزوین عنوان کرد: یکی از دلایل توقف تحویل خودرو شرکت ایران خودرو افزایش قیمت و عدم ثبات آن است که بر این اساس امکان افزایش خودرو ها تا حدود 20درصد وجود دارد و در این صورت شرایط خرید خودرو برای تاکسیرانان دشوار خواهد شد؛ از همین رو شهرداری قزوین در صدد ایجاد و ارائه بسته حمایتی به آنان می باشد.

عرشیان تاکید کرد: خرید و نوسازی تاکسی ها به جز خودروهای آریو پیش از این برعهده رانندگان تاکسی بود؛ اما سازمان همواره پشتیبان و حامی رانندگان است، تا بتوانند با نوسازی خودرو های خود نسبت به ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: از مهم ترین دستاورد تعویض خودرو های فرسوده با خودروهای نو کاهش بار ترافیک، کاهش میزان آلودگی هوا و جلب رضایت مسافران است چنانچه تمام تاکسی های سطح شهر نوسازی شود، زیبایی بصری شهر نیز دوچندان می شود و دستیابی به اهداف مجموعه مدیریت شهری نیز تسهیل خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز