شهردار قزوین:

هدف مدیریت شهری ارتقاء کیفیت و توسعه ساخت و ساز است

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۲:۳۳
کد خبر: ۷۱۷۰۶۵
هدف مدیریت شهری ارتقاء کیفیت و توسعه ساخت و ساز است
علی صفری گفت: مدیریت شهری قزوین به دنبال ارتقاء کیفیت و توسعه ساخت و ساز در شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی صفری شهردار قزوین در نشست هم اندیشی با سازندگان مسکن شهر قزوین که با محوریت بررسی راه کارهای مناسب در جهت ارتقاء کیفیت و رونق ساخت و سازها برگزار شد، اظهارکرد‌: شهروندانی که ساختمان زیبا و با کیفیت احداث کنند به طور قطعی از حمایت های تشویقی برخوردار خواهند شد، با برگزاری نشست‌های هم اندیشی می توانیم به راهکارهای بهتری  برای ارتقاء کیفیت ساخت و ساز برسیم.

شهردار قزوین با اشاره به وجود هزار و 500 شغل در حوزه مسکن افزود: اگر صنعت ساخت و ساز  رونق پیدا کند خدمات بهتری به شهروندان ارائه خواهد شد و اقتصاد پویا رونق خواهد یافت.

این مقام مسئول با اشاره به ساخت و ساز در بافت فرسوده ادامه داد: 500هکتار بافت فرسوده در شهر قزوین وجود دارد که سیاست های تشویقی خوبی برای سازندگان مسکن در این بافت درنظر گرفته شده است تا شاهد رشد ساخت و ساز در بافت فرسوده و بازآفرینی شهری باشیم.

صفری با بیان اینکه برای حل مشکلات و رونق ساخت و ساز باید تعامل، همفکری و مشارکت وجود داشته باشد، تصریح کرد: امیدواریم قدم های سازنده برای سازندگی شهر و توسعه ساخت و ساز برداشته شود چراکه کیفیت ساخت و ساز در توسعه شهر بسیار مهم است.

وی با بیان این‌که 40هزار واحد مسکونی خالی در استان وجود دارد، اعلام کرد: به جای کمیت ساخت و ساز باید به کیفیت آن  فکر کنیم.

شهردار قزوین ابراز کرد: با وجود سیاست تشویقی در بافت فرسوده و افزایش ٣۵٠هکتار  کاربری مسکونی در شمال شهر به زودی شاهد تعادل قیمت در بعضی از نقاط شهر خواهیم بود و افزایش قیمت زمین در بعضی از نقاط شهر موقتی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز