معاون فنی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین:

۹میلیارد ریال برای انتقال شبکه فاضلاب شهرک ناصرآباد هزینه شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۶:۵۴
کد خبر: ۷۱۸۶۵۲
۹میلیارد ریال برای انتقال شبکه فاضلاب شهرک ناصرآباد هزینه شد
مجید گلابگیرها از اتمام خط انتقال شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک ناصرآباد قزوین با صرف هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین؛ مجید گلابگیرها معاون فنی مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: خط انتقال شبکه جمع آوری فاضلاب شهرک ناصرآباد قزوین به طول 2.235متر به سمت تصفیه خانه فاضلاب شهر محمود آباد نمونه و با هزینه ای بالغ بر 9میلیارد ریال به اتمام رسید.

معاون فنی شرکت آب و فاضلاب قزوین اظهار کرد: برای شبکه جمع آوری فاضلاب خانگی داخلی شهرک ناصر آباد 27کیلومتر طراحی شده که از این مقدار تاکنون بیش از 15کیلومتر و با صرف هزینه ای بالغ بر 34میلیارد ریال اجرا شده است.

گلابگیرها تصریح کرد: بر اساس جمعیت دوره طرح 20هزار نفر برآورد شده که تعداد 6600 آحاد انشعاب فاضلاب جهت واگذاری پیش بینی شده است و هم اکنون 1333انشعاب با صرف هزینه ای بالغ بر 5میلیارد ریال نصب شده است.

وی ظرفیت فاضلاب تولیدی در انتهای طرح را بدون محاسبه روان آب ها و نشتاب، به طور میانگین 3هزار مترمکعب در شبانه روز اعلام کرد.

این مقام مسوول ادامه داد: در مجموع تاکنون برای اجرای شبکه فاضلاب در شهرک ناصرآباد 48میلیارد ریال هزینه گردیده که برای تکمیل طرح نیازمند 43میلیارد ریال دیگر نیاز می باشد.

معاون فنی شرکت آب و فاضلاب قزوین حل معضل بهداشتی منازل، ارتقاء بهداشت عمومی، جلوگیری از آسیب به پی ساختمانها، جلوگیری از ورود آلودگی به منابع آب های زیرزمینی و بازچرخانی پساب در بخش کشاورزی  را از جمله فواید اجرای طرح های شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب عنوان کرد.

اب و فاضلاب2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز