مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین:

۳۷ قرارداد با سرمایه گذاران جدید در قزوین منعقد شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۸:۴۱
کد خبر: ۷۱۹۲۰۶
۳۷ قرارداد با سرمایه گذاران جدید در قزوین منعقد شد
حمیدرضا خانپور از انعقاد 37قرارداد با سرمایه گذاران جدید در شهرکهای صنعتی استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 37قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین اضافه کرد: رشد 3برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در  شهرک های صنعتی نسبت به مشابه سال گذشته در راستای حمایت ها و مشوقهای جدید گامی در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار جوانان و حمایت از تولید کالای ایرانی خواهد بود.

خانپورگفت: در سه ماهه اول سال طبق برنامه عملیاتی در جذب سرمایه گذار بیش از نیمی از این شاخصها محقق شده که بیانگر استقبال خوب متقاضیان سرمایه گذاری  در استان قزوین بوده است.

وی با اشاره به میزان مساحت واگذاری ادامه داد: در سه ماهه نخست سال جاری 47هکتار از اراضی صنعتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از  9برابر رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین به تفکیک زمین های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و افزود: شهرک های صنعتی  کاسپین یک (آبیک )، کاسپین و لیا به ترتیب بیشترین میزان واگذاری ها را داشته اند.

این مسوول درپایان خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی انجام شده انعقاد قرارداد سرمایه گذاری تا پایان سال جاری بیش از صد قرارداد و میزان اراضی واگذار شده بالغ بر 100هکتار زمین صنعتی می رسد.

نظر شما
پرونده ویژه