استاندار قزوین:

دستگاه های اجرایی برای جذب تسهیلات روستایی اقدام کنند

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۹:۰۴
کد خبر: ۷۲۰۵۴۴
دستگاه های اجرایی برای جذب تسهیلات روستایی اقدام کنند
عبدالمحمد زاهدی گفت: مدیران بانک ها و دستگاه های اجرایی باید 50درصد از سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی استان قزوین را تا پایان هفته آینده جذب و اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه کارگروه تولید و اشتغال استان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف هستند تا پایان هفته آینده نسبت به جذب 50درصد از تسهیلات طرح اشتغال روستایی اقدام و گزارش آن را به دبیرخانه کارگروه و معاونت اقتصادی استانداری ارسال کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: مدیران بانک ها، دستگاه های اجرایی و فرمانداران در طرح های اشتغالزایی، حمایت از تولید و بهبود فضای کسب و کار باید راهکارها و شیوه هایی را در پیش بگیرند که بتوان با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن  به اهداف تعیین شده رسید.

زاهدی افزود: قوانین به گونه ای تفسیر شود که بتوان گره ایی از مشکلات مردم گشود و به فضای تولید و اشتغالزایی که مهمترین اولویت و دغدغه امروز کشور است، رونق بخشید.

 وی با بیان اینکه مدیر واقعی کسی است که بتواند مشکلات مردم را حل کند، تصریح کرد: مدیران باید جدیت لازم را برای پیگیری امور و اجرای طرح ها، سیاست ها و برنامه های دولت داشته باشند و راه درست پیروی از سیره و عمل به وصیتنامه شهدا هم این است که در مقام عمل، پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد :مدیران دستگاه ها به این اصل مهم توجه داشته باشند که صرفاً مدیر بودن، عنوان و مقام داشتن مشکلی را حل نمی کند بلکه باید ببینیم مدیریت ما تا چه اندازه توانسته است مسائل و مشکلات جامعه را حل کرده و مانعی را از پیش روی مردم بردارد و کاری برای آنها انجام دهد.

تاکید کرد: اشتغال پایدار مهمترین برنامه و سیاست امروز دولت می باشد که تحقق آن در گام اول حمایت از طرح های متوسط و بزرگ در بخش تولید می باشد.

استاندار قزوین بیان کرد: بانک ها و دستگاه های اجرایی موظف هستند سهم  و عملکرد خود را در جذب تسهیلات روستایی به صورت روزانه به دبیرخانه کارگروه و استانداری گزارش کنند و نسبت به سهمیه خود پاسخگو باشند.

زاهدی یادآور شد: طبق مهلت تعیین شده از سوی هیات دولت تمامی سهمیه اعتبارات و تسهیلات حوزه اشتغال روستایی استان قزوین تا پایان تیر ماه باید جذب و تخصیص یابد.

در این جلسه گزارشی از روند و میزان پرداخت تسهیلات حوزه اشتغال روستایی توسط مدیران دستگاه ها، بانک ها و فرمانداران ارائه شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز