مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین:

اولین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در قزوین برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۲:۵۰
کد خبر: ۷۲۱۶۰۷
اولین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو در قزوین برگزار می شود
هادی طاهرخانی از برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو، لوازم یدکی،موتور سیکلت و دوچرخه از ۴ تیرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین؛ هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین اظهار کرد: اولین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو،لوازم یدکی،موتور سیکلت و دوچرخه از ۴ لغایت ۸ تیرماه ماه به مدت پنج روز در فضایی به وسعت سه هزار و پانصد مترمربع  با حضور بیش از ۳۰ مشارکت کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین افزود: باتوجه به نیاز مردم، صنعت خودرو در جهان اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا کرده و از جمله مولفه هایی است که می تواند موجب رونق اقتصادی کشورها شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه تخصصی در حوزه صنعت خودرو می تواند به عنوان یکی از شیوه های مهم در معرفی توانمندیهای صنایع وابسته به خودرو قلمداد شود.

طاهرخانی بیان کرد: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخشهای مرتبط با تولید قطعات مرتبط، افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت، برقراری ارتباط مستقیم جهت تامین نیاز افراد است.

این مقام مسوول ادامه داد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان های قزوین، تهران ،گیلان و آذربایجان شرقی محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

طاهرخانی اضافه کرد: اولین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو،لوازم یدکی،موتور سیکلت و دوچرخه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما جهت بازدید علاقمندان و متخصصان دایر می شود.

نمایشگاه

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز