معاون فرهنگی رئیس قوه قضاییه:

دولت سیاست های ویژه برای توانمندسازی معلولان تبیین کند

۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۷۲۲۶۲۰
دولت سیاست های ویژه برای توانمندسازی معلولان تبیین کند
حجت‌الاسلام هادی صادقی در نشست با مدیر عامل مجموعه بهداشتی فیروز قزوین گفت: دولت باید با تبیین سیاست‌های ویژه معلولان را به سمت توانمندسازی حرکت دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین: حجت‌الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی رئیس قوه قضاییه در بازدید از مجموعه بهداشتی فیروز و نشست با سید محمد موسوی مدیر عامل مجموعه بهداشتی فیروز اظهار کرد: تولید، کار فرعی مجموعه بهداشتی فیروز است چرا که مبنای اصلی این واحد، تولید ارزش‌ های انسانی و ارزش‌ های  معنوی در مدیریت است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه در خصوص اشتغالزایی برای معلولان بیان کرد: دولت باید با تغییر سیاست‌ های خود معلولان را به سمت توانمند سازی حرکت دهد چرا که اعطای مستقیم پول مشکلات این گروه را حل نمی‌کند.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان این مطلب که منابع مالی دولت‌ ها محدود است و توان پشتیبانی کامل از معلولان را ندارند، افزود: دست حمایتی دولت‌ ها باید به این سمت برود که معلولان را روی سکوهای توانایی برساند.

وی با بیان اینکه فضای تولید در مجموعه فیروز پر از شور و نشاط است، خاطرنشان کرد: این مجموعه دارای استانداردهایی است که به‌واسطه آن انسانیت بر هر چیز دیگری غلبه پیدا کرده است.

این مقام ارشد قضایی تأکید کرد: این مجموعه انسانیت بر مادیت، حمایت بر سود و برکت بر پول پیشی گرفته و همچنین روحیه بالای کارگران به این واحد توسعه و تدام بخشیده است.

معاون فرهنگی قوه قضاییه عنوان کرد: آنچه در مجموعه فیروز مشاهده می شود دست‌ برکت بخش الهی است و خداوند به کسانی که از سود مادی می‌گذرند برکت و رونق می‌دهد و شرایط را به گونه‌ای رقم می‌زند که چرخه کسب و کارشان در شرایط رکود نیز در حال گردش است.

دادگستری 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز