معاون عمرانی استاندار قزوین:

احداث مساجد باید بر مبنای نیاز محلات باشد

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۳:۱۶
کد خبر: ۷۲۴۳۰۰
احداث مساجد باید بر مبنای نیاز محلات باشد
علی فرخزاد گفت: پروژه های احداث مساجد باید با توجه به نیاز محلات برنامه ریزی و اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در جلسه کمیته ساماندهی مساجد و نمازخانه های بین راهی اظهارکرد: احداث مساجد باید بر مبنای نیاز محلات صورت بگیرد و پروژه های آن طوری برنامه ریزی شود که قابل اجرا و بهره برداری باشد تا هزینه های اضافی از پروژه حذف شود.

 معاون عمرانی استاندار قزوین افزود: کمیته ای تشکیل شود و در این کمیته ضرورت احداث مساجد در محلات مختلف، حد و حدود مساجد و جامع یا محلی بودن آن مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.

فرخزاد تاکید کرد: در مساجد جامع و بزرگتر ضروری است برخی فضاها کاربری چند منظوره داشته باشد تا از فضا نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: درخواست های متعددی در خصوص احداث و یا تقاضای کمک به مساجد، به اوقاف، استانداری و شهرداری ارسال می شود که نیاز است در کمیته مورد بررسی قرار گیرد تاضمن تبادل نظر و همگرا شدن نظرات، اقدامات به طور هدفمند انجام شود.

این مسوول ادامه داد: مباحثی که در کمیته مساجد مطرح می شود در رابطه با شهر قزوین است، بنابراین ضروری است کمیته مساجد در شهرهای دیگر و روستاهای استان فعال شود و مسائل مرتبط با مساجد در آن کمیته ها مورد بررسی قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: قسمتی از کمک هایی که از سوی شهرداری ها به مساجد تعلق گرفته باید صرف اقداماتی از قبیل ساماندهی زباله های بازیافتی و نگهداری فضای سبز محوطه اطراف مساجد شود تا اعتباراتی که به مساجد اختصاص داده شده در جای مناسب هزینه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز