معاون سیاسی استاندار قزوین:

کمیسیون های کارگری با هدف حل مشکلات کارگران فعال شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۱:۳۴
کد خبر: ۷۲۵۸۶۰
کمیسیون های کارگری با هدف حل مشکلات کارگران فعال شود
علیرضا آشناگر گفت: کمیسیون های کارگری شهرستان های قزوین باید در جهت حل مشکلات کارگران واحدهای تولیدی فعال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا آشناگر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در نشست کمیسیون کارگری استان قزوین، اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی، کمیسیون های کارگری استان قزوین باید با تشکیل جلسات مداوم مشکلات و نارضایتی ها را کنترل و رفع کرد. همچنین در جایی که برای حل معضلات کارگری نیاز به ورود کمیسیون کارگری باشد باید انعکاس یابد تا در شورای تامین استان مطرح و رسیدگی شود.

معاون سیاسی استاندار قزوین ادامه داد: کمیسیون های کارگری همه شهرستان های اطراف استان قزوین جهت حل مشکلات کارگران کارخانجات و واحدهای تولیدی باید فعال شوند.

آشناگر افزود: دولت آمریکا از یک سو در جهت ایجاد مضیقه برای ایران و از سوی دیگر سازماندهی در جهت ایجاد نارضایتی های عمومی در بین فعالان اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است. این کشور از موضعی به ظاهر خیرخواهانه درصدد ایجاد شکاف بین دولت و مردم برآمده در حالی که محرک اصلی همه نارضایتی ها است.

وی خاطر نشان کرد: امروز که آمریکا به طور صریح در جهت تشدید تحریم های قبلی و جدید خود با کشور ما اعلام مقابله می کند، این قبیل مسایل بیانگر آن است که این کشور هنوز خوی تجاورگرانه دارد.

این مسوول ابراز کرد: امیدواریم با همکاری همه افراد دلسوز نظام ضمن عبور از این گردنه، روز به روز در جهت تقویت موضع دفاع از ارزش ها و  آرمان های مقدس نظام گام برداریم.

معاون سیاسی استاندار قزوین با اشاره به افزایش میزان دمای هوا و خاموشی های اعمال شده، افزود: خاموشی های برق مساله ای زودگذر بوده اما باید با برنامه ریزی و کمترین خسارت همراه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز