مدیر کل اوقاف استان قزوین:

طرح "نشاط معنوی" در امامزادگان قزوین اجرا می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۳۸:۰۴
کد خبر: ۷۲۸۸۴۵
طرح نشاط معنوی در امامزادگان قزوین اجرا می شود
حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی گفت: طرح تابستانی "نشاط معنوی" در امامزادگان و بقاع متبرکه برای اوقات فراغت جوانان استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت‌ الاسلام و المسلمین سید مصطفی مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: طرح تابستانی"نشاط معنوی"در ۲۵پایگاه مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه برای   دختران و پسران ۷ تا ۱۸سال برگزار می شود.

مدیر کل اوقاف قزوین ادامه داد: طرح نشاط معنوی با هدف تبیین ضرورتهای برنامه‌ ریزی برای اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان و نقش معنوی امامزادگان در هدایت و تربیت جامعه از ۱۶تیرماه آغاز و تا ۳۱مردادماه ادامه خواهد داشت.

مجیدی با بیان اینکه اجرای طرح "نشاط معنوی"در بقاع متبرکه یکی از راه‌ های مقابله با جنگ نرم دشمن است، تاکید کرد: اگر اوقاف فراغت نوجوانان و جوانان به‌ درستی مدیریت نشود، آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه روز به روز گسترده‌ تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح از هفت سال پیش تاکنون با همکاری مربیان و مبلغان جهت پرکردن اوقات فراغت دانش‌ آموزان و ایجاد فضای معنوی و آموزشی در جوار آستان مقدس امامزادگان اجرا شده است و یکی از مقدمات برای قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه است.

این مسوول یادآور شد: بالغ بر ۲۰مُبلغ اعزامی و بومی در این طرح فعالیت دارند که از ظرفیت این مُبلغان استفاده خواهد شد.

مدیر کل اوقاف قزوین حفظ آیات قرآن به‌صورت ترتیبی و موضوعی را یکی از محتواهای آموزشی طرح نشاط معنوی عنوان کرد و گفت: محتوای آموزشی مُبلغان در سه جلد ویژه طرح نشاط معنوی تهیه و در اختیارشان قرار گرفته است.

حجت الاسلام مجیدی افزود : ثبت‌ نام متقاضیان در این طرح از انتهای خرداد‌ماه آغاز شد و در این طرح هیچ‌ گونه هزینه‌ ای از شرکت‌کنندگان دریافت نمی‌شود.

وی با اشاره به نوآوری‌ های طرح نشاط معنوی ادامه داد: آموزش قصه‌ های قرآنی به کودکان و نوجوانان یکی از برنامه‌ های این طرح است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز