استاندار قزوین تاکید کرد؛

اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده به نفع تولیدکنندگان

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۴:۲۷:۲۱
کد خبر: ۷۲۸۹۰۳
اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده به نفع تولیدکنندگان
عبدالمحمد زاهدی بر اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده به منظور حمایت از تولیدکنندگان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تولید کننده از جمله موانع پیش روی بخش تولید است که منجر به نگرانی کارآفرینان می شود، بنابراین در راستای حمایت از تولید این قانون نیازمند اصلاح است.

 استاندار قزوین ادامه داد: در همه جای دنیا مالیات بر ارزش افزوده از مصرف کننده دریافت می شود اما در ایران از تولید کننده؛ که این قانون باید اصلاح و نگرانی کارآفرینان برطرف شود.

زاهدی با انتقاد از آیین نامه محدودیت استقرار صنعت در شعاع ۱۲۰کیلومتری بیان کرد: یک زمانی فاصله زمینی مبنای قانون بوده و سرمایه گذاران برای فعالیت خود مجوز گرفته اند و امروز شعاع هوایی را مبنا قرار داده ایم که با این کار روند طرح توسعه واحدها متوقف می شود.

وی تصریح کرد: وقتی یک متقاضی  برای سرمایه گذاری از دولت و مسوولان اجرایی مجوز می گیرد دیگر  نباید پس از چند سال با مشکل  مواجه شود و در شرایط سخت تولیدی امروز بازهم نگران وضعیت باشد.

این مسوول اضافه کرد: هر قراردادی که در بخش صنعت منعقد شده به آن پایبند هستیم و نمی گذاریم فشار بیشتری به ابلاغیه های غیرکارشناسی به تولیدکننده وارد شود.

استاندار یادآور شد: باید با همکاری همه دستگاه ها در استان  مشکلات تولید را کاهش دهیم و عزم جدی همه جهت رونق فضای کسب و کار باشد.

این جلسه با حضور کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین، خانپور مدیرعامل شرکت شهرک ها ی صنعتی، حبیبی معاون اقتصادی استاندار و جمعی از نمایندگان و مدیران استان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز