مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی پرداخت می شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۹:۲۶
کد خبر: ۷۲۹۴۴۴
تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی پرداخت می شود
حمیدرضا خانپور گفت: به منظور رونق اقتصادی تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در دانسفهان اظهار کرد: در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی سبد تشویقی از جمله اعطای تسهیلات ارزان قیمت سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی پرداخت می شود.

خانپور اضافه کرد: سیاست دولت مبتنی بر توسعه صنایع روستایی و حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در نواحی صنعتی از طریق ایجاد بسترها و تقویت نواحی صنعتی موجود و همچنین حمایت از خوشه های کسب و کار است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین افزود: پرداخت یارانه به واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی جهت حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و عرضه محصولات از مهمترین راهکار اساسی در حمایت از تولید کالای ایرانی است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه شهرکهای صنعتی مکانی امن برای سرمایه گذاری می باشد، ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی زیرساخت ها و همچنین مشوق های خاص مانند معافیت های مالیاتی در شهرکها و نواحی صنعتی فراهم شده است استقبال در این شهرکها و نواحی صنعتی بالاست.

در این جلسه علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: با دستورالعمل ها و بخشنامه های جدیدی که دولت در راستای حمایت از کالای ایرانی وضع کرده و ورود بسیاری از کالاها را ممنوع کرده فرصتی مناسبی برای تولید کنندگان داخلی بوجود خواهد آمد تا با تولید محصولات با کیفیت به بازارهای  داخلی و بین المللی دست یابند.

رحمانی مسائل و مشکلات پیش روی صنعتگران را از دغدغه های به حق و  اساسی آنان عنوان کرد و افزود: مصوبات چنین نشست هایی با جدیت پیگیری خواهد شد تا صنعتگر با اطمینان خاطر به هدف اصلی که تولید و ایجاد اشتغال جوانان است بپردازد.

در شهرک صنعتی دانسفهان  67قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد 54واحد تولیدی با سرمایه گذاری 549میلیارد ریال و اشتغال بیش از یک هزار و 100نفر نیز به بهره برداری رسیدند.

 این جلسه با حضور فرماندار بوئین زهرا، بخشدار دانسفهان، مدیر عامل و معاونان شرکت شهرکهای صنعتی، مدیران دستگاه های اقتصادی شهرستان بوئین زهرا و جمعی از واحدهای صنعتی دانسفهان برگزار شد.

شهرکهای صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز