باحضور دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور؛

دفتر بنیاد عفاف و حجاب در قزوین افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۵:۲۲
کد خبر: ۷۳۰۱۱۵
دفتر بنیاد عفاف و حجاب در قزوین افتتاح شد
در مراسمی با حضور امام جمعه قزوین و دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور؛ دفتر بنیاد عفاف و حجاب در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم افتتاح دفتر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با حضور آیت‌ الله محمدحسن اختری دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور و آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزار شد.

آیت‌ الله محمدحسن اختری دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور نیز در این مراسم بیان کرد: هم‌ افزایی، انسجام و همکاری لازمه موفقیت برنامه‌ های عفاف و حجاب است که باید اهداف  این بنیاد به سمتی هدایت شود که برای کودکان از دوران مهدکودک و دبستان برنامه‌ ریزی شود چرا که در این دوران آموزش اثرگذاری بیشتری دارد.

 دبیرکل بنیاد عفاف و حجاب کشور عنوان کرد: بحمدالله تاکنون بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین با حمایت‌ های آیت‌ الله عابدینی کارهای ارزشمندی انجام داده است و ان‌ شاءالله افتتاح دفتر بنیاد نیز نقطه عطفی برای ادامه فعالیت‌ های مؤثر خواهد شد.

آیت‌ الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در این مراسم گفت: پیامبر (ص) فرموده‌اند اگر کارها موافقت اصولی خود را از خداوند دریافت نکنند و برای جلب رضای الهی انجام نشوند، ابتر مانده و نتیجه بخش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: باید امور بر مبنای رضای الهی انجام شود که در این صورت شجره طیبه‌ای خواهد شد و بال و پر می‌ گستراند، همچنین جامعه را به رشد و کمالی می‌ رساند که در مهندسی نقشه دین مورد تأیید خداوند قرار دارد.

امام جمعه قزوین عمل و اخلاص را دو ویژگی برای اثرگذاری هر چه بیشتر برنامه‌ های دینی عنوان کرد و افزود: خداوند تضمین کرده اگر عمل و اخلاص در کارها وجود داشته باشد، برنامه‌ های دینی نتیجه بخش خواهند شد و اثر مطلوبی در جامعه می‌گذارند.

عفاف و حجاب2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز