عملکرد قزوینی ها در هفته سوم لیگ برتر فوتسال؛

شادی در اردوی قزوینی های مس سونگون

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۹:۵۷
کد خبر: ۷۳۱۵۶۹
شادی در اردوی قزوینی های مس سونگون
در هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حضور 15بازیکن از استان قزوین در تیم های مختلف، مس سونگون تنها پیروز تیم های قزوینی بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور مس سونگون با مرتضی عزتی و سعید مومنی 3-2 از سد شهروند ساری گذشت. گیتی پسند با شش گل بر شهرداری ساوه که امیدطالبی و حامد عبدالهی را در اختیار داشت غلبه کرد که محمد طاهری یکی از گل های گیتی پسند را به ثمر رساند. مقاومت قرچک به همراه هفت بازیکن از استان قزوین (مهدی امامی، ابراهیم قبادی، حمیدرضا پورجاوید، محمد نجف زنگی، سهند رضاپور، علی محب علیان و نادر قنبری) برابر سوهان محمد قم به تساوی 1-1 رسید که محب علیان تک گل مقاوت را وارد دروازه سوهان محمد کرد. پارسیان شهر قدس که حمید رضا بخشی فرد را در اختیار داشت 2-6 مغلوب ارژن شد. سن ایچ ساوه با مسلم رستمی ها برابر مقاومت البرز 1-1 شد و فرش آرا با علی رستمی برابر حفاری خوزستان به تساوی 1-1 بسنده کرد.

در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم های گیتی پسند اصفهان، فرش آرا مشهد، حفاری خوزستان و مس سونگون با 7 امتیاز و با تفاضل گل در رده های اول تا چهارم قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز