مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین خبرداد؛

برگزاری سومین مرحله آزمون سنجش مهارت در قزوین

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۹:۵۵
کد خبر: ۷۳۵۱۰۰
برگزاری سومین مرحله آزمون سنجش مهارت در قزوین
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین از برگزاری سومین مرحله آزمون سنجش مهارت با حضور بیش از2500نفر در این اداره کل خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منصور جلیلوند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: سومین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله و ... و سومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت پایان دوره کارآموزان در بخش های دولتی و آموزشگاههای آزاد، در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین برگزار شد.

جلیلوند اعلام کرد: تعداد 2هزار و 512نفر در سومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در بخش های دولتی و آموزشگاههای آزاد سال جاری در 160استاندارد آموزشی شرکت کردند که از این تعداد 800نفر مرد و 1712نفر زن بودند.

وی افزود: در مرحله سوم آزمون هماهنگ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای استان تعداد 947نفر مرد و تعداد 170نفر زن در 9حوزه امتحانی در بیش از 160حرفه مهارتی به رقابت پرداختند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین اظهار داشت: از تعداد هزار و 562نفر ثبت نام شده هزار و 117نفر در آزمون های هماهنگ پایان دوره آموزشی، تعداد 312نفر در آزمون صنعت ساختمان و تعداد 133نفر در آزمون های تفاهمنامه شرکت کردند.

جلیلوند با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌ های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌ های تعیین شده مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز