رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آوج خبرداد؛

ایمن سازی و بهسازی راههای اصلی و فرعی شهرستان آوج

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۵:۵۸
کد خبر: ۷۳۷۰۳۸
ایمن سازی و بهسازی راههای اصلی و فرعی شهرستان آوج
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آوج از ایمن سازی و بهسازی راههای اصلی و فرعی این شهرستان با بکارگیری 81 تن آسفالت خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین طراوتی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آوج با اعلام این خبر گفت: در طی تیرماه سال 97 اقدامات لازم و مناسب جهت ایمن سازی و بهسازی در محورهای مواصلاتی شهرستان آوج با بکارگیری 81تن آسفالت صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آوج در خصوص اقدامات انجام گرفته عنوان کرد: قنو زنی به طول 50کیلومتر، ریزش برداری 570متر مکعب، شستشوی علایم و تابلوها 100مورد و جمع آوری تابلوهای فرسوده 5عدد از اقدامات صورت گرفته توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آوج می باشد.

طراوتی در خصوص عملیات انجام شده راهداری این شهرستان گفت: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راهها 340000متر، تنقیه پاکسازی پل و آبرو عدد، ،خاکریزی دهانه پل ها 20عدد، تهیه و نصب تابلوها 2عدد، پاکسازی سطح جاده از سنگ 20مورد از جمله عملیات راهداری انجام شده در این شهرستان می باشد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده درحوزه راهداری شهرستان آوج بیان کرد: آسفالت مصرفی جهت لکه گیری و روکش 81تن، تعمیر و مرمت تابلوهای سطح جاده 55مورد و جمع آوری خاکهای اضافی، زباله و ضایعات از سطح جاده 50متر مکعب از جمله دیگر اقدامات و عملیات صورت گرفته در طی تیر ماه سال جاری در حوزه استحفاظی این شهرستان می باشد.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز