مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

پروژه های ورزشی برای هفته دولت آماده می شوند/کاسپین با شهرداری ادامه می دهد

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۳:۱۴
کد خبر: ۷۳۷۰۴۲
پروژه های ورزشی برای هفته دولت آماده می شوند/کاسپین با شهرداری ادامه می دهد
عباس علایی مقدم گفت: پروژه های متعدد ورزشی برای بهره برداری در هفته دولت تدارک دیده شده که تلاش می کنیم در زمان مقرر اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به تدارک پروژه های متعدد ورزشی برای بهره برداری در هفته دولت اذعان کرد: پروژه های متعدد ورزشی از قبیل چمن ورزشی مسکن مهر (شترک) و سالن ورزشی مهرگان و مجموعه بدمینتون و تنیس روی میز تاکستان را در دست اجرا داریم که تلاش می کنیم این پروژه ها در هفته دولت به بهره برداری برسند.

علایی مقدم ادامه داد: درمورد تعداد این پروژه ها نمی توان اظهار نظر کرد چراکه هنوز چیزی قطعی نیست ولی همه تلاش ما براین است تا در این هفته پروژه های خوبی را به لحاظ کمی و کیفی در استان به بهره برداری برسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره حضور نمایندگان استان در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: حضور 10نفر از ورزشکاران استان در این بازی ها تاکنون قطعی شده و 2 یا 3 مربی قزوینی هم در کنار تیم های مختلف حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین درخصوص شانس ورزشکاران قزوینی برای رفتن روی سکو هم اظهارکرد: حتما شانس مدال در این بازی ها را داریم ولی باتوجه به ماهیت ورزش که غیرقابل پیش بینی است درمورد نوع و تعداد آن نمی توان چیزی گفت.

علایی مقدم درخصوص آخرین وضعیت باشگاه کاسپین هم گفت: ماندن کاسپین در رقابت های لیگ دو قطعی شد و قرار شد این باشگاه همچنان تحت نظر شهرداری به فعالیت خود ادامه دهد.

وی ادامه داد: با این شرایط، واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی منتفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز