سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آوج خبرداد؛

خریداری بیش از ۲۰هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان آوج

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۴:۱۲
کد خبر: ۷۳۷۳۷۲
خریداری بیش از ۲۰هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان آوج
سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آوج از خریداری بیش از 20هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان توسط مراکز خرید گندم شبکه تعاون روستایی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امیری سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آوج در بازدید از مراکز خرید گندم تضمینی این شهرستان که به همراه شهرام رحمانی و محمد گروه‌ ای مسئولین ستاد تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، شهیدی معاون شرکت بازرگانی غله، اینانلو سرپرستی بانک کشاورزی و امیری سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان آوج صورت گرفت با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از 20هزار تن محصول گندم از کشاورزان شهرستان آوج خریداری شده است.

امیری اذعان کرد: دقت در فرآیند خرید گندم تضمینی، جلب رضایت کلیه مراجعین، پیگیری مستمر ثبت اسناد و بررسی دقیق پرونده های ارسالی به بانک، پیگیری ثبت خروجی محصول به سیلو و دریافت اوراق معادل ورودی سیلو جهت تطبیق و تشخیص صحت عملکرد مهم ترین فعالیت مراکز خرید تعاون روستایی است.

 این مسئول در ادامه تاکید کرد: حمایت از کشاورزان روستاهای مرزی با ارسال رایگان ماشین در مزرعه و خرمنگاه‌ های موجود در روستاها توسط شبکه تعاون روستایی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه فرایند تحویل گندم در سیلوهای استانهای همجوار بسیار ساده تر و در نهایت سبب جلب رضایت کشاورز می شود، خواستار همکاری بیشتر همکاران محترم شرکت بازرگانی غله و کارشناسان مستقر در سیلو در این خصوص شد.

رحمانی هم در این بازدید از تلاش همکاران اداره تعاون روستایی شهرستان آوج در جذب گندم تولیدی شهرستان و جلوگیری از خروج محصول توسط عوامل واسطه تقدیر و تشکر کرد.

گروه ای هم ضمن تاکید بر تمرکز همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص تسریع در ثبت نام کشاورزان فاقد نام و ظرفیت کافی در سامانه، نحوه ثبت محموله های تحویلی توسط شبکه تعاون روستایی و ارائه فایل تکمیل شده به بانک عامل را مثبت ارزیابی کرد.

شهیدی معاون شرکت بازرگانی غله در این بازدید با مشاهده تلاش صادقانه کلیه عوامل مستقر در مراکز خرید و نظارت کامل همکاران اداره تعاون روستایی شهرستان بر کلیه مراحل فرایند خرید گندم پس از بررسی نحوه تعیین میزان افت مفید و غیر مفید گندم در مراکز خرید، قول مساعد تعامل و همکاری در رفع مغایرت افتهای خروجی مراکز خرید با سیلوی تحویل گیرنده را داد.

اینانلو سرپرستی بانک کشاورزی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان آوج آخرین شهرستان در برداشت و تحویل گندم استان می باشد زمان واریز 50درصد مبلغ گندم تحویلی کشاورزان از 2روز در ابتدای خرید به 10روز افزایش یافته و احتمال بیشتر شدن زمان پرداخت وجه نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: همکاران باید در کوتاهترین زمان ممکن لیست پرداخت وجوه را به بانکهای عامل تحویل دهند تا خللی در پرداخت وجوه کشاورزان صورت نگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز