در راستای آشنایی با مشکلات معلولین صورت گرفت؛

بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از مرکز توانبخشی معلولین طلیعه

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۳:۱۷
کد خبر: ۷۳۸۲۲۸
بازدید مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از مرکز توانبخشی معلولین طلیعه
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در راستای آشنایی با مشکلات معلولین از مرکز توانبخشی معلولین طلیعه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی  پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین به همراه معاونین و جمعی از کارکنان این اداره کل از مرکز توانبخشی معلولین زیر 14سال طلیعه بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این قشر قرارگرفت.

در این بازدید که مدیرکل بهزیستی استان و معاون توانبخشی مرکز بهزیستی نیز حضور داشتند، پورامیدی ضمن عیادت از معلولین، از مجموعه پرسنل زحمتکش این مرکز تقدیر و تشکر کرد و از نزدیک با مشکلات و مسائل مربوط به نگهداری این معلولین آشنا شد.

پورامیدی خطاب به کارکنان این مرکز اظهار داشت: عمل ایثارگرانه شما در خدمت به معلولین و محرومین یک عمل والای انسانی در جهت رضای خداوند است که فقط خداوند می‌تواند پاداش این کار را نصیب شما کند.

وی خاطر نشان کرد: هر فرد با هر بازدیدی که از این مراکز به عمل می آورد، تجربه های بسیار خوبی را در زندگی خود کسب می کند.

مدیرکل بهزیستی استان نیز ضمن قدردانی از حضور مدیر کل و کارکنان امور مالیاتی استان، حضور آنها در این مرکز و اطلاع رسانی در خصوص وضعیت معلولان و سالمندان را در رفع معضلات و مشکلاتی که این گروه از جامعه با آن مواجه هستند را بسیار مهم توصیف کرد.

در بازدید صورت گرفته ضمن بررسی مشکلات و کمبودهای موجود، مدیرکل امور مالیاتی استان در خصوص حمایت و مساعدت قانونی به خیرین جهت کمک به این مرکز قول مساعد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز