رئیس جدید هیات هاکی استان قزوین:

"هاکی" را در قزوین احیا می کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۹:۳۶
کد خبر: ۷۴۱۰۸۹
هاکی را در قزوین احیا می کنیم
امیر رجبی گفت: با فعالسازی هیات هاکی و پرورش و جذب استعدادها این رشته را در قزوین احیا می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "امیر رجبی" رئیس جدید هیات هاکی قزوین در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی این رشته با تشکر از روسای سابق این هیات اظهارکرد: پتانسیل استان قزوین در رشته هاکی بالاست و با آموزش و استعدادیابی و برگزاری دوره های مربیگری این رشته را در قزوین احیا می کنیم.

رجبی با بیان اینکه هم اکنون هاکی قزوین جایگاه خوبی در کشور ندارد، ابرازکرد: متاسفانه هیات هاکی قزوین مدتی است که تعطیل است و سالن اختصاصی ندارد و از طرفی هم هیات های شهرستانی فعال نیستند که باید در این زمینه ها چاره اندیشی شود.

وی اعلام کرد: در صورت حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون هاکی و مدیران استانی برنامه های مختلفی برای احیای این رشته داریم و در اسرع وقت نسبت به انتخاب اعضای هیات و فعال سازی کمیته های مختلف اقدام می کنیم.

رئیس جدید هیات هاکی قزوین با تاکید بر اینکه هیات های شهرستانی را فعال می کنیم، ادامه داد: آموزش و استعدادیابی و برگزاری دوره های مربیگری و جذب نونهالان و حضور در مسابقات و لیگ و فعال سازی هاکی چمن در قزوین ازجمله مهم ترین برنامه های ما برای هاکی قزوین است.

رجبی با تاکید بر لزوم همراهی و کمک مسئولان برای پیشبرد اهداف هیات بیان کرد: امیدواریم با کمک و حمایت مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قزوین و فدراسیون بتوانیم اهداف خود در این هیات را به خوبی پیش برده و شرمنده اهالی این رشته در قزوین نشویم.

امیر رجبی  (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز