معاون اقتصادی استانداری قزوین مطرح کرد؛

مبارزه با مفاسد نیازمند قوانینی متناسب با شرایط کنونی

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۵:۳۶
کد خبر: ۷۴۱۱۷۴
مبارزه با مفاسد نیازمند قوانینی متناسب با شرایط کنونی
معاون اقتصادی استانداری قزوین مبارزه با مفاسد را نیازمند قوانینی متناسب با شرایط کنونی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری قزوین در جلسه هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: برای برخورد با مفاسد نیازمند اصلاح قوانین و درک شرایط و اختیارات ویژه هستیم.

حبیبی تصریح کرد: شرایط کشور ویژه است و برخورد با مفاسد هم باید ویژه باشد که در این راستا به قوانینی متناسب با شرایط کنونی نیازمندیم.

وی اضافه کرد: برخی قوانین امروز دست و پاگیر است و برای نمونه برای ترخیص دو کانتینر تخم مرغ که فاسد شدنی است موانعی داشتیم که با قبول مسئولیت قانونی توانستیم آن را از گمرک ترخیص کنیم و این ضوابط مشکل ساز است.

حبیبی بیان کرد: در حالی که بخشودگی جرائم بانکی مصوب شده در استانها منتظر ابلاغ هستند که این کار شش ماه زمان می برد و در اجرا چالش جدی داریم لذا همه باید شرایط را درک کنیم و تصمیم مقتضی بگیریم تا هزینه بیشتری ندهیم.

وی گفت: امروز افزایش دما، سرمازدگی و تصمیمات ترامپ این موجود عجیب خلقت مشکلات را دو چندان کرده و وضعیت داخلی و امور بین الملل هم مزید بر علت شده و همه دستگاهها باید وارد کار شوند تا به نتیجه برسیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: تصمیمات باید استانی باشد و متناسب با شرایط اقدام کرده و از ظرفیت داخلی با برنامه ریزی استفاده کنیم.

وی بیان کرد: قزوین از مناطق تولید مرغ و تخم مرغ و تامین کننده نیاز کشور هم هست که روزی ۲۰تن مرغ منجمد هم توزیع می شود که باید نظارت بر آن جدی گرفته شود.

حبیبی تصریح کرد: روزانه ۱۲تن گوشت قرمز با قیمت هر کیلو ۳۲هزار تومان وارد چرخه می شود و برای تنظیم بازار نیازمند همکاری دستگاه قضایی و تشکلهای خصوصی هستیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: ۴۵ تا ۵۰ فروشگاه بزرگ برای توزیع گوشت مرغ منجمد در استان پیش بینی شده تا بازار تنظیم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز