مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین خبرداد؛

رشد شش درصدی تحقق سهمیه درآمدهای مالیاتی

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۲۵:۳۳
کد خبر: ۷۴۱۴۸۱
رشد شش درصدی تحقق سهمیه درآمدهای مالیاتی
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از رشد شش درصدی تحقق سهمیه درآمدهای مالیاتی این اداره کل طی 4ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی دستگاه‌ های اجرایی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان قزوین که در این اداره کل برگزار شد با اشاره به رشد شش درصدی تحقق سهمیه درآمدهای مالیاتی بیان کرد: هشتاد و شش درصد از سهمیه درآمدهای مالیاتی در 4ماهه اول سال جاری محقق شده که این درآمدها نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصدی رشد داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، مدیریت جمع آوری و فروش و اموال تملیکی و نماینده کارگزاری بورس استان برگزار شد.

پورامیدی اظهار داشت: برگزاری این جلسات فرصتی برای تبادل افکار و برنامه ریزی اقدامات هماهنگ در راستای تحقق سیاستهای کلی نظام اداری است و برای رسیدن به اهداف اقتصادی کشور راهگشاست.

وی به نقش مهم صنایع در رونق فضای کسب و کار اشاره کرد و افزود: در شرایط فعلی صنایع ما توان پرداخت مالیات سنگین را نداشته و باید در شرایط رکود اقتصادی به صنعتگران و واحدهای تولیدی کمک کرد.

 این مقام مسئول تاکید کرد: حمایت از تولید، سرلوحه اقدامات و فعالیت های نظام مالیاتی است و در تلاش هستیم تا با رویکرد حمایتی در راستای اهداف سازمان قدم برداریم.

پورامیدی همچنین به تعامل سازنده اداره کل امورمالیاتی استان با فعالان اقتصادی برای حل مسائل مالیاتی و جذب سرمایه گذاری در استان اشاره کرد و اظهار داشت: حمایت از تولید و جذب سرمایه گذاران خارجی موجب رونق اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی جامعه می شود .

وی با اعلام اینکه استان قزوین از استانهای پیشتاز در پیاده سازی و اجرای فرایندهای طرح جامع مالیاتی بوده گفت: این طرح یکی از مهمترین پروژه های اقتصادی کشور است و عملیاتی کردن برنامه های این طرح موجب ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و رسیدگی به پرونده های مالیاتی خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان با ارائه گزارشی از روند تشکیل و برگزاری جلسات شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه گفت این جلسات به منظور همفکری و هم افزایی برای تحقق سیاستهای مجموعه وزارت اقتصاد در استان برگزار می شود.

بهنامی فر همچنین ضمن قدردانی از تعامل اداره کل امور مالیاتی استان در جذب سرمایه گذاران خارجی اظهار داشت: ارائه تسهیلات و مشوق های مالیاتی موجب ترغیب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان خواهد شد که این امر در نهایت به رونق اشتغال و فضای کسب و کار استان منجر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز