معاون برنامه ریزی جهاد کشاورزی قزوین خبرداد؛

پرداخت هزار و ۴۷میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۴۴:۲۴
کد خبر: ۷۴۸۰۸۰
پرداخت هزار و ۴۷میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی
معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت هزار و 47میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ  یک هزار و 47میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید بخش کشاورزی استان پرداخت شد.

وی افزود: این میزان تسهیلات در قالب 389طرح کشاورزی به صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت  به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: شهرستان قزوین با معرفی 116واحد تولیدی و دریافت 379میلیارد ریال، بیشترین میزان تسهیلات را در سطح استان به خود اختصاص داده است.

تبسمی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را؛ راه اندازی طرح های نیمه تمام بنگاه های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان وتصریح کرد: این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال وافزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بانک کشاورزی با پرداخت 586میلیارد ریال معادل 56درصد رتبه اول را در بین بانک های عامل در پرداخت این نوع تسهیلات دربخش کشاورزی  را به خود اختصاص داده است گفت: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح های دام و طیور، شیلات وگلخانه، صنایع تبدیلی و تکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای  دریافت این تسهیلات کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز