مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد؛

رشد ۱۸۸درصدی نذورات قربانی در قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۵۷:۲۷
کد خبر: ۷۴۸۹۰۵
رشد ۱۸۸درصدی نذورات قربانی در قزوین
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از رشد 188درصدی نذورات قربانی در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اعلام این خبر گفت: مردم خیر و نیکوکار استان قزوین تاکنون بیش از دو میلیارد و 700میلیون تومان نذورات قربانی خود را به نیازمندان تحت حمایت اهداء کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 188درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در عید قربان برای نخستین بار قربانگاهی با همکاری دامداران خیر استان برای جمع آوری نذورات  فعال بود، افزود: سال گذشته مردم استان قزوین بیش از 964میلیون تومان نذورات عید قربان اهداء کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه تأمین گوشت گرم یکی از مخارج سنگین خانوارهای نیازمند است، گفت: موج گرانی‌ های اخیر بیشترین تأثیر را در کوچک شدن سفره خانوارهای تحت حمایت این نهاد گذاشته است و جلوگیری از آسیب‌ های فقر در این شرایط همکاری، همدلی و مشارکت بیشتر مردم نیکوکار قزوین را می طلبد.

وی درباره توزیع کمک‌ های جمع‌آوری‌ شده در عید قربان گفت: گوشت قربانی جمع‌ آوری‌شده پس از بررسی و تأیید سلامت توسط ناظر سازمان دامپزشکی، بسته‌بندی و در میان ایتام و خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین توزیع شد.

مومنی تأکید کرد: کمیته امداد با همکاری ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و معتمدان محلات، نذورات مردمی را در اسرع وقت بین نیازمندان واقعی توزیع کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌ های کمیته امداد در جهت محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان و فراهم ساختن شرایط مطلوب برای دریافت نذورات مردمی است، یادآور شد: مردم نوع دوست استان می توانند با شماره ‌گیری # ۰28*۸۸۷۷* نسبت به ادای فریضه نذر و قربانی به مناسبت های مختلف و اهدای سایر کمک های خود اقدام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز