رییس اداره ایمنی راهداری قزوین خبرداد؛

اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران روستای قمیک

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۲۱:۲۷
کد خبر: ۷۵۱۴۹۸
اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران روستای قمیک
رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اهدای 50کلاه ایمنی به صورت رایگان در روستای قمیک شهرستان تاکستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اسماعیل جعفری رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر گفت: 50کلاه ایمنی به صورت رایگان در راستای ارتقای فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی در روستای قمیک شهرستان تاکستان به موتورسواران این روستا اهدا شد.

جعفری اذعان کرد: سالانه تعداد زیادی از هموطنان در حوادث رانندگی در کشور جان خود را از دست می دهند که بخش اعظم آن ناشی از تخلفات رانندگی و رعایت نکردن حق تقدم و عامل انسانی است که بخشی از این حوادث مربوط به عدم استفاده موتور سواران از کلاه ایمنی می باشد.

وی بیان داشت: لازمه موتورسواری استفاده از کلاه ایمنی است تا بتوان از میزان حوادث احتمالی کاست.

رییس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: با وجود اهدای کلاه ایمنی برای تامین سلامت موتورسواران باید در جهت فرهنگ سازی و نهادینه شدن این باور بویژه در بین قشر جوان تلاش شود.

وی گفت: هدف از اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران ترویج استفاده از کلاه ایمنی و فرهنگ صحیح موتورسواری می باشد.

در مراسم اهدا کلا ایمنی به موتورسواران قمیک از توابع بخش مرکزی تاکستان بهمن طاهرخانی نماینده مردم شهرستان تاکستان، بازیار بخشدار مرکزی تاکستان، حجت الاسلام کرمی معاون دادستان استان قزوین، سعید رحمانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تاکستان، سرهنگ زینی وند رییس پلیس راهور روستایی استان، سروان شوریابی جانشین پلیس راه قزوین-همدان و اعضای شورای شهر و دهیار و همچنین اهالی محترم روستای قمیک حضور داشتند.

پایانه ها1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز