در زمینه پاسخگویی به درخواست های شهروندان صورت گرفت؛

کسب رتبه نخست توسط سازمان پسماند شهرداری قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۳۷:۰۶
کد خبر: ۷۵۱۹۱۷
کسب رتبه نخست توسط سازمان پسماند شهرداری قزوین
سازمان پسماند شهرداری قزوین در زمینه پاسخگویی به درخواست های شهروندان درسامانه 137شهرداری موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهدی امینی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با تائید این خبر با اشاره به تلاش ها و پیگیری های مستمر و بی وقفه کارکنان این سازمان در رسیدگی به موارد ثبت شده گفت: سازمان مدیریت پسماند در بین ۱۹سازمان و منطقه شهرداری قزوین موفق به کسب رتبه نخست شده است. 

امینی در ادامه افزود: از تعداد هزار و 818پیام ثبت شده در سامانه 137، تعداد ۳۵۲مورد مربوط به سازمان مدیریت پسماند بوده است که در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به  درخواست های مردمی  تصریح کرد: از موارد ثبت شده مربوط به حوزه پسماند، ۱۹۶مورد مربوط به جمع آوری زباله و ضایعات، نظافت معابر و شستشوی مخازن، ۵۶مورد مربوط به جمع آوری خاک و نخاله، ۳۷مورد مربوط به لایروبی انهار و چاه ها و ۳۵مورد در خصوص اتلاف حیوانات موذی و جمع آوری سگهای ولگرد بوده است. 

امینی در ادامه افزود: موارد اعلام شده از سوی مردم در کمترین زمان ممکن توسط عوامل اجرایی این سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته است که امیدواریم  افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته باشد.

این مقام مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد با برداشتن گام های موثرتر در حل مشکلات مردمی بتوانیم به وظیفه  خدمت رسانی خود به نحوه شایسته ای عمل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز