در راستای توسعه بخش کشاورزی صورت می گیرد؛

همکاری شبکه تعاون روستایی با جهاد کشاورزی قزوین

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۲۲:۴۶
کد خبر: ۷۵۱۹۸۳
همکاری شبکه تعاون روستایی با جهاد کشاورزی قزوین
در راستای توسعه بخش کشاورزی شبکه تعاون روستایی با جهاد کشاورزی قزوین همکاری تنگاتنگی خواهندداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دیدار مدیران سازمان جهادکشاورزی تعاون روستایی استان قزوین برگزار و مقرر شد در راستای توسعه بخش کشاورزی این دو سازمان همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در این دیدار به کسب عنوان برتری جهاد کشاورزی در تولید محصولات زراعی اشاره کرد و گفت: با همفکری و همکاری کلیه همکاران و بهره برداران موفقیت های بخش کشاورزی استان قزوین ادامه پیدا خواهد کرد.

این مسئول اعلام کرد: در سال زراعی96-97 با یک برنامه ریزی منسجم و هماهنگ طرح تولید با کیفیت محصولات استراتژیکی همچون گندم و کلزا در سازمان تدوین و اجرا شد.

خمسه خاطر نشان کرد: در این سال علاوه بر اینکه خرید محصول گندم و کلزا نسب به سال های گذشته رشد قابل توجه ای داشته، محصول خریداری شده نیز از کیفیت بسیار بالا و سن زدگی پایینی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: در سال زراعی 96-97 بیش از 247هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که این میزان نسبت به تعهد ایجاد شده برای سازمان بیش از 20درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی این مدت بیش از 12هزار تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان خریداری و از این حیث استان قزوین جزء استان های برتر در زمینه تولید کلزا شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین هم در این دیدار با تبریک کسب این موفقیت به رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین افزود: این موفقیت با درایت، برنامه ریزی جنابعالی و مجموعه سازمانی حاصل شده است.

وی تصریح کرد: تعاون روستایی و اتحادیه ها و تعاونی های زیر مجموعه آماده همکاری و همراهی با سازمان برای توسعه بخش کشاورزی استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز