رییس اداره راهداری طارم سفلی خبرداد؛

شانه سازی ۴۰کیلومتر از راه های طارم سفلی

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۱:۱۹:۲۲
کد خبر: ۷۵۴۰۲۵
شانه سازی ۴۰کیلومتر از راه های طارم سفلی
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش طارم سفلی از انجام 40کیلومتر شانه سازی در راه های اصلی و روستایی این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حامد والی پی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش طارم سفلی با اعلام این خبر گفت: در طی مردادماه سال97 اقدامات لازم و مناسب جهت ایمن سازی و بهسازی در محورهای اصلی و روستایی بخش طارم سفلی صورت گرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طارم سفلی در خصوص اقدامات انجام گرفته عنوان کرد: تسطیح و پاکسازی و رگلاژ شانه راه ها 20000متر مربع، قنو زنی 40کیلومتر، تسطیح و تیغه زنی راه های خاکی 90کیلومتر، ریزش برداری 170متر مکعب، شانه سازی 40کیلومتر و انسداد راه های غیر مجاز(ورود به آزادراه ها) 4مورد از اقدامات صورت گرفته توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای طارم سفلی می باشد.

والی پی در خصوص عملیات انجام شده راهداری این بخش گفت: شستشوی علائم و تابلوها 135مورد، جمع آوری تابوهای فرسوده 50عدد، خاکریزی دهانه پل ها 10دستگاه، جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز 18مورد، پاکسازی سطح جاده از سنگ 35مورد، تعمیر و مرمت تابلوهای سطح جاده 50مورد و لایروبی جوی، جدول و زهکش ها 200متر از جمله دیگر عملیات راهداری انجام شده در این بخش می باشد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده درحوزه راهداری بخش طارم سفلی بیان کرد: جمع آوری خاک های اضافی، زباله و ضایعات 30مترمکعب، اخطار و رفع تجاوز به حریم 4مورد و جمع آوری لاشه حیوانات 25مورد از دیگر اقدامات و عملیات صورت گرفته در طی مرداد ماه97 در حوزه استحفاظی این بخش است.

پایانه ها2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز