مدیر کل دامپزشکی استان قزوین مطرح کرد؛

ارتقاء سطح بهداشت عمومی رسالت دامپزشکی

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۱:۰۵
کد خبر: ۷۵۴۵۶۹
ارتقاء سطح بهداشت عمومی رسالت دامپزشکی
مدیر کل دامپزشکی استان قزوین ارتقاء سطح بهداشت عمومی را رسالت این اداره کل عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ دکتر حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین اظهارکرد: رسالت سربازان گمنام دامپزشکی ارتقاء سطح بهداشت عمومی در جامعه است.

وی در تشریح وظایف دامپزشکی گفت: کارکنان دامپزشکی سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت هستند که مسئولیت خدمات رسانی به آحاد جامعه در دور افتاده ترین نقاط روستایی تا مراکز شهرها را برعهده دارند.

دکتر زینالی تصریح کرد: بهداشت و مدیریت بیماریهای دام و طیور بخشی از وظایف اداره کل دامپزشکی است و بخش دیگری از وظایف این اداره کل در حوزه بهداشت مواد غذایی است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به این نکته اشاره کرد که غالب اخبار و مطالبی که اداره کل دامپزشکی برای عموم اطلاع رسانی می شود جنبه آموزشی  دارد و هدف از رسانه ای شدن ارتقاء سطح بهداشت عمومی و پیشگیری از بروز و شیوع بیماری ها است.

سعید انبار لویی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین نیز در این دیدار صمیمانه ضمن ابراز آمادگی برای هرگونه همکاری در راستای ارتقا سطح بهداشت عمومی از دست اندرکاران روابط عمومی و آموزش و ترویج دامپزشکی خواست ضمن ارتباط با کارشناسان مربوطه در صدا و سیمای مرکز قزوین راهکارهای ارتباط بیشتر با رسانه را مورد بررسی قرار داده و زمینه را برای ارتباط بیش از پیش فراهم آورند.

در این دیدار که در دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین برگزارشد معاونین و مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز