به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهدای شهر اقبالیه

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۰۹:۴۳:۴۶
کد خبر: ۷۵۶۴۰۶
برگزاری یادواره شهدای شهر اقبالیه
یادواره شهدای شهر اقبالیه در دومین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در دومین روز از هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای شهر اقبالیه ویژه خواهران با حضور سردار اهوازیان، معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج)، فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، شورای شهر اقبالیه و خواهران شهر اقبالیه در مسجد محمد رسول الله شهراقبالیه برگزار شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما به تبعیت از ولایت فقیه زمان در جبهه‌ های حق علیه باطل شرکت کردند و در وصیت‌ نامه‌‌ هایشان تأکید بر این داشتند که پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در دوران آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران تعداد زیادی از جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی در راستای دفاع از سرزمین درس و دانشگاه و مدرسه را رها کرده و راهی جبهه‌های نبرد شدند تا از تمامیت ایران و اسلام محافظت کنند.

این یادگار دوران دفاع مقدس بیان کرد: به دنبال رشادت ها و جان فشانی ‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی از دست نرفت و در واقع این عزیزان اجازه ندادند چنین اتفاقی بیفتد.

اهوازیان با اشاره به شهدای مدافع حرم، آنان را مجاهدان راه حق دانست که با اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت عباس(ع) عهد و پیمان بسته‌ اند و گفت: این شهدای بزرگوار و شهدای مدافع حرم الگوهای بزرگی برای جوانان ایران اسلامی و تمامی تاریخ هستند و ایثار و از خودگذشتگی و جان فشانی آنان هیچگاه از خاطره ملت ایران فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه ایران را بیشه شیران و سرزمین شهدا دانست و افزود: جوانان مومن و انقلابی این سرزمین همواره برای دفاع از میهن اسلامی خود آماده هستند و در این راه جان فشانی می کنند.

اهوازیان در خاتمه گفت: ما باید همیشه در صحنه حضور داشته باشیم و جلوی نفوذ دشمن را بگیریم تا انقلاب اسلامی صدمه‌ ای نبیند.

سپاه1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز