مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین خبرداد؛

بهره‌ برداری از ۸ واحد تولیدی برق مقیاس کوچک در قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۷:۳۰
کد خبر: ۷۵۶۴۹۲
بهره‌ برداری از ۸ واحد تولیدی برق مقیاس کوچک در قزوین
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از بهره‌ برداری از ۸واحد تولیدی برق مقیاس کوچک در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "حمیدرضا خانپور" مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: ۸واحد تولید کننده برق مقیاس کوچک در شهرکها و نواحی صنعتی استان با ظرفیت تولید 25مگاوات برق به  بهره‌ برداری رسید.

خانپور اظهار داشت: همگام با  اجرای سیاست‌ های حمایتی دولت در تأمین برق واحدهای صنعتی متوسط و کوچک تاکنون نسبت به انعقاد قرارداد و استقرار 40متقاضی احداث واحد نیروگاه مقیاس کوچک در شهرکها و نواحی صنعتی اقدام شده است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین با اشاره به میزان زمین واگذار شده به این بخش افزود: تاکنون 57هزار متر مربع زمین در شهرکهای صنعتی کاسپین 1 و 2، لیا، حکیمیه، حیدریه، آراسنج، خرمدشت، اسفرورین، آوج، الموت و دانسفهان به متقاضیان احداث نیروگاه مولدهای مقیاس کوچک واگذار شده است. 

وی تصریح کرد: در حال حاضر 10واحد دیگر نیروگاه مقیاس کوچک  در مرحله نصب سوله و 5 واحد در مرحله نصب ماشین آلات می باشند که با راه اندازی این واحدها  30مگاوات برق تولید و به ظرفیت موجود شهرکها افزوده می شود

خانپور از برگزاری کارگروه ویژه پایش برای قراردادهای راکد خبر داد و گفت: در راستای عدم اجرای تعهدات قراردادی واحدهای احداث کننده نیروگاه مولد برق مقیاس کوچک(CHP) در شهرک‌ ها و نواحی صنعتی استان این موضوع در کارگروه ویژه پایش و با حضور نمایندگان شرکت‌ های توزیع نیروی برق، گاز، نماینده صمت و خانه صنعت و معدن استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین  با اشاره به مزیت‌ های احداث نیروگاه‌ های برق در شهرکهای صنعتی استان قزوین اظهار داشت: کاهش آلودگی محیط زیست، افزایش بهره‌ وری، استفاده از سوخت طبیعی گاز، افزایش پایداری شبکه برق و بهره گیری در مواقع حوادث غیرمترقبه و بحران از جمله مهم‌ ترین مزیت‌ های احداث این نیروگاه‌ ها در شهرکها و نواحی صنعتی است.

شهرک های صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز