مربی تیم فوتبال کاسپین:

مستحق شکست برابر استقلال اهواز نبودیم

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۳:۱۷:۰۵
کد خبر: ۷۵۶۵۶۵
مستحق شکست برابر استقلال اهواز نبودیم
مهران مطلبی گفت: برابر استقلال اهواز علیرغم شرایط بد آب و هوایی خوب بازی کردیم و مستحق شکست نبودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مهران مطلبی مربی تیم فوتبال کاسپین در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به باخت یک بر صفر تیمش برابر استقلال اهواز در هفته دوم رقابت های لیگ دو فوتبال اظهارکرد: علیرغم شرایط بد آب و هوایی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادیم و مستحق شکست نبودیم.

مطلبی با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای این تیم قبل از بازی اذعان کرد: امکانات اهواز اصلا خوب نبود و قبل از بازی با قطعی برق و آب مواجه شدیم و در واقع می توان گفت پذیرایی خوبی از طرف میزبان از ما نشد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازی 6-5 موقعیت گل داشتیم که با بی دقتی بازیکنان از دست رفت و از طرفی هم داور نیمه اول یک پنالتی صددرصد را برای ما نگرفت.

مربی تیم فوتبال کاسپین درباره گل خورده کاسپین توضیح داد: این گل روی یک ضدحمله و یک ضربه فنی همانند گلی که ایران در جام جهانی از پرتغال دریافت کرد به ثمررسید و شاید تا مدت ها هم شاهد زدن چنین گلی در فوتبال نباشیم.

مطلبی با اشاره به زمان برگزاری بازی افزود: این بازی ساعت 4بعدازظهر و در گرمای شدید اهواز برگزارشد که این شرایط باعث شد بازیکنان به لحاظ بدنی تحلیل بروند.

وی درباره لغو بازی هفته دوم این تیم و تاثیر آن در روند حرکتی کاسپین توضیح داد: این قضیه روی عملکرد ما تاثیر منفی داشت چراکه با روحیه ای که از برد در هفته اول گرفته بودیم می توانستیم در هفته دوم هم روند روبه رشدمان را ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال کاسپین خاطرنشان کرد: این وقفه ای که افتاد و نیز تعطیلات گذشته باعث شد تمریناتمان آن طور که باید برگزارنشود و از شرایط مسابقه دور بودیم.

مطلبی درباره بازی هفته چهارم این تیم گفت: هفته چهارم باید روز یکشنبه در قزوین به مصاف شهرداری همدان برویم.

وی ادامه داد: شخصا درهمدان بازی این تیم را آنالیز کردم و آماده رویارویی با نماینده همدان هستیم.

مربی تیم فوتبال کاسپین با دعوت از هواداران این تیم برای حضور در ورزشگاه اذعان کرد: از هواداران درخواست می کنیم روز یکشنبه به ورزشگاه سردار آزادگان بیایند و این تیم را تشویق کنند؛ چراکه هوادار روی جو بازی تاثیر زیادی دارد و در همین بازی با استقلال اهواز فشار تماشاگران باعث شد داور پنالتی را برای ما نگیرد.

مطلبی درباره دروازه بانان این تیم هم توضیح داد: در این فصل در چارچوب دروازه از وجود دو دروازه بان خوب یعنی مجتبی فرهادی و شهروز محمدزاده سود می بریم که هردو سابقه حضور در کاسپین را دارند ضمن اینکه میثم برزگر و محمدرضا باقری دروازه بانان تیم امید را هم در اختیار داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز