مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:

تعیین تکلیف ۷۲واحد تولیدی جانشینی بانک ها

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۷:۳۹
کد خبر: ۷۵۷۰۳۹
تعیین تکلیف ۷۲واحد تولیدی جانشینی بانک ها
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از تعیین تکلیف 72واحد تولیدی جانشینی بانک ها و برنامه ریزی برای رونق واحدهای اقتصادی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ " حمید رضا خانپور" مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در دیدار با "یزدان دوست" رئیس امور شعب بانک ملی استان قزوین عنوان کرد: در راستای سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط (طرح رونق کسب و کار) مبنی بر ساماندهی و احیای بخش های اقتصادی واحدهای تولیدی که سرمایه گذاری کرده اند واحدهای صنعتی و تولیدی که به هر نحوی در جانشینی بانک های عامل قرار دارند برای راه اندازی مجدد تعیین و تکلیف می شوند.

وی با اشاره به بررسی آخرین وضعیت این واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان گفت: هم اکنون از 72واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تملک بانک های عامل، 42واحد تولیدی و طرح صنعتی جانشین شده و 26واحد دیگر در شرف جانشینی هستند که 16واحد تولیدی و طرح صنعتی فعال بوده و مابقی غیر فعال و راکد می باشند که در این نشست موانع و مشکلات در حوزه قراردادهای جانشینی بانک ها مورد بررسی قرار گرفت.

خانپور کمبود نقدینگی، فقدان بازار، فرسودگی ماشین آلات و تجهیزات و اختلاف بین شرکاء و سهامداران را از مهمترین عوامل راکد بودن این واحدهای تولیدی و طرح های صنعتی عنوان کرد. 

در ادامه رئیس امور شعب بانک ملی استان قزوین تصریح کرد: آماده همکاری برای تعیین تکلیف واحدهای جانشین شده و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی که با هدف تولید، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار گام برمی دارند هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز