مدیرکل راه و شهرسازی قزوین خبرداد؛

تصویب طرح خیابان شهید انصاری در شورای عالی شهرسازی

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۴:۱۷:۴۸
کد خبر: ۷۵۷۴۹۰
تصویب طرح خیابان شهید انصاری در شورای عالی شهرسازی
مدیرکل راه و شهرسازی قزوین از تصویب طرح خیابان شهید انصاری شرقی واقع در محله بلاغی در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسعود حق لطفی مدیرکل راه و شهرسازی قزوین با اعلام این خبر گفت: در جلسه ای با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی معاون وزیر و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و همچنین سایر اعضای شورا، طرح خیابان انصاری شرقی که پیشتر در استان مورد موافقت قرار گرفته بود، به تصویب رسید.

وی افزود: طی سال های گذشته فراز و نشیب های زیادی جهت بررسی و تایید این طرح طی شده ولی مهم ترین دلیل بازنگری این پروژه در 3سال گذشته، لزوم پرداختن به موضوع بهبود کیفیت زندگی، محله محوری، توجه به بازآفرینی شهری پایدار، لزوم حفظ و احیای بافت تاریخی و استفاده از ظرفیت های گردشگری بوده است.

دبیر کمیسیون ماده5 استان همچنین خاطرنشان کرد: پس از انتخاب مشاور و برگزاری جلسات متعدد در سطوح مختلف با حضور کارشناسان و مسئولین اداره کل استان و وزارت راه و شهرسازی، شرکت بازآفرینی شهری ایران، استانداری، شهرداری، شورای شهر، میراث فرهنگی و سایر دستگاه های مرتبط، سرانجام این طرح در جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوب شد.

راه و شهرسازی2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز