سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین:

مساوی حداقل حق امیدهای کاسپین بود

۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۱:۲۶
کد خبر: ۷۵۷۷۶۴
مساوی حداقل حق امیدهای کاسپین بود
صادق افشار گفت: مساوی حداقل حق امیدهای کاسپین در بازی برابر نود ارومیه بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ صادق افشار سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین پس شکست این تیم در هفته سوم رقابت های لیگ یک امیدها برابر نود ارومیه در گفت و گوی اختصاصی با برنا با بیان اینکه تیمش مستحق شکست در این بازی نبود اظهارکرد: در این بازی از حریف سرتر بودیم ولی از موقعیت هایمان نتوانستیم استفاده کنیم و مساوی حداقل حق امیدهای کاسپین بود.

افشار اذعان کرد: این بازی اول ما در لیگ بود و گل اول را هم زدیم ولی دقایق آخر نیمه اول گل مساوی را خوردیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم علیرغم اینکه یکی دو موقعیت خوب داشتیم نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و روی اشتباه گلر گل دوم را هم دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین تاکیدکرد: باید اشتباهاتمان را جبران کنیم.

افشار اذعان کرد: تیم حریف مانند همه تیم های غرب کشور قدرت فیزیکی بالایی داشت.

وی خاطرنشان کرد: مهاجمان ما بی دقت بودند و نتوانستند ضربات آخر را خوب بزنند.

سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین افزود: نیاز به زمان داریم تا بهتر شویم و نباید فراموش کرد که با تیم های قدرتمندی همگروه هستیم.

افشار با اشاره به بازی هفته سوم این تیم اذعان کرد: در این هفته با ماشین سازی تبریز در خانه بازی داریم که با شناسایی نقاط ضعف و قوت امیدواریم در این بازی نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: در این بازی به دنبال جایگزینی بازیکنان هستیم و می خواهیم با برطرف کردن ضعف های دفاعی نخستین سه امتیاز خود را بدست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین درباره روند تمرینات این تیم گفت: تا بازی با ماشین سازی حداقل 4-3 جلسه تمرین خواهیم داشت ضمن اینکه با همکاری خوب هیات فوتبال قزوین مواقعی که بازی رسمی نباشد در ورزشگاه شهید رجایی و سردار آزادگان تمرین می کنیم.

افشار افزود: زمانی هم که استفاده از این ورزشگاه ها مقدور نباشد باشگاه زمین کارگران الوند را در اختیار ما قرار داده که هفته ای سه جلسه هم در این ورزشگاه تمرین می کنیم.

وی اذعان کرد: خوشبختانه به لحاظ امکانات سخت افزاری مشکلی نداریم و تنها دغدغه ما زمان تمرین است چراکه ساعت مشخصی زمین در اختیار ما نیست و باید دائما برای این کار پیگیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین درباره دربی امروز پایتخت هم گفت: دربی بازی خاصی است و جزو 6-5 بازی بزرگ جهان محسوب می شود.

افشار افزود: تیمی که به لحاظ روحی روانی و شرایط جسمانی بهتر باشد در این بازی برنده می شود.

وی تصریح کرد: هردو تیم شرایط پیروزی در این بازی را دارند چراکه از مربیان خوبی برخوردارند ولی به شخصه دوست دارم استقلال برنده شود.

سرمربی تیم فوتبال امید کاسپین ادامه داد: البته برکسی پوشیده نیست که شرایط پرسپولیس بهتر است و برانکو علیرغم بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم مجموعه خوبی ساخته است.

صادق افشار2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز