مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۳۵۴۷حلقه لاستیک در میان کامیون داران توزیع شد

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۸:۳۶
کد خبر: ۷۵۹۶۴۳
۳۵۴۷حلقه لاستیک در میان کامیون داران توزیع شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از توزیع تعداد 3547حلقه لاستیک تخصیص یافته توسط عاملین فروش، همزمان با اجرای طرح تامین و توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در بازدید از محل کمیته توزیع لاستیک در پایانه کالای قزوین گفت: تامین و تخصیص لاستیک از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت و توزیع آن توسط کمیته ای مرکب از نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، کانون انجمن های صنفی رانندگان و انجمن صنفی رانندگان کالای شهرستان قزوین بطور روزانه انجام می‌ شود.

وی در جلسه ای که در ادامه این بازدید با حضور اعضاء کمیته توزیع لاستیک تشکیل شد تصریح کرد: تاکنون کلا تعداد 6077حلقه لاستیک در استان توزیع شده است که 3547حلقه آن مربوط به ناوگان باری بوده و این روند ان شاء الله با تخصیص لاستیک ادامه خواهد داشت.

پیرنون بیان داشت: درخواست های واصله بصورت هفتگی بر اساس محل صدور کارت هوشمند ناوگان و میزان پیمایش یکسال اخیر بررسی و اولویت بندی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار داشت: لیست اسامی مشمولین دریافت لاستیک بر اساس اولویت پیمایش صبح شنبه هر هفته در محل ورودی غرفه کمیته توزیع لاستیک نصب و حواله جهت دریافت صادر می شود.

افشین پیرنون عنوان کرد: رانندگان عزیز مشمول دریافت لاستیک جهت دریافت حواله روزهای شنبه از ساعت 12 لغایت 15 با در دست داشتن نسخه دوم فرم ثبت نام و کارت شناسایی به محل ثبت نام ( کمیته توزیع لاستیک) مراجعه کنند.

پایانه ها1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز