طی مراسمی نمادین و با حضور مسئولان صورت گرفت؛

برگزاری جشن عاطفه ها در دبیرستان سعادت قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۷:۵۷
کد خبر: ۷۶۰۱۱۷
برگزاری جشن عاطفه ها در دبیرستان سعادت قزوین
در مراسمی نمادین و با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان، جشن عاطفه ها در دبیرستان سعادت قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشن عاطفه ها با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان به صورت نمادین در دبیرستان سعادت قزوین برگزار شد.

استاندار قزوین در این مراسم این جشن را تمرین مهربانی برای دانش آموزانی که در دنیای خاص خود زندگی می کنند، دانست و افزود: متاسفانه این روزها با وجود به راه افتادن جنگ های روانی دشمن علیه ما، برخی ها هنوز با چنین فرهنگ هایی بیگانه هستند.

وی با بیان اینکه مهر، ماه آغاز تحصیل نیست بلکه ماه ترویج و تبیین فرهنگ مهر و محبت است، خاطرنشان کرد: در این ماه دانش آموزان میهن اسلامی ما به واقع بار دیگر مهربانی و محبت را سرفصل آغاز فعالیت های خود قرار می دهند.

استاندار قزوین، مهمترین هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در آغاز سال تحصیلی را ترویج فرهنگ انفاق، صدقه، احسان و نهادینه کردن این موضوع بین نونهالان و نوجوانان برشمرد و اظهار داشت: برگزاری چنین جشن هایی، دانش آموزان را به کارهای خیر و خیرخواهی تشویق کرده و عاطفه را نیز در ذهن های پاک آنها پرورش می دهد.

زاهدی با بیان اینکه جشن عاطفه ها حس انسان دوستی را در بین دانش آموزان تقویت می کند، تاکید کرد: ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی بین دانش آموزان به صورت عملی از جمله دستاورد برگزاری چنین مراسم هایی است.

جشن عاطفه ها1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز