معاون عمرانی استاندار قزوین خواستارشد؛

ساماندهی ورودی های ضیاء آباد

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۴:۴۹:۰۰
کد خبر: ۷۶۰۱۶۰
ساماندهی ورودی های ضیاء آباد
معاون عمرانی استاندار قزوین خواستار ساماندهی ورودی های ضیاء آباد جهت تسهیل در رفت و آمد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در دیدار با امام جمعه و اعضای شورای شهر ضیاء آباد تاکید کرد: در طرح الحاق به محدوده شهر ضیاء آباد ساخت پارک بانوان لحاظ و ورودی های این شهر ساماندهی شود.

فرخ زاد در این باره گفت: با توجه به مشکلات و حجم قابل توجه ترافیک که در ورودی های ضیاء اباد وجود دارد کار ساماندهی وروردی ها هر چه زودتر به پایان برسد و اداره کل راه و شهرسازی نیز در اسرع وقت گزارشی کامل از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه ارائه دهد.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات در شهرها و روستاها نیازی به هزینه و اعتبار ندارد بلکه با تدابیر مدیریتی قابل رفع و بررسی است.

معاون عمرانی استاندار قزوین اذعان کرد: با تفویض اختیار وزارت کشور به استان ها، چهره شهرهای کمتر از 50هزار نفر دگرگون می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با اختیاراتی که وزارت کشوردر خصوص شهرهای زیر 50هزار نفر جمعیت به استان‌ ها محول کرده است توسعه و تغییر این شهرها در دستور کار قرار دارد و مدیران و اعضای شوراهای اسلامی شهرها نیز باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند تا هرچه سریعتر شاهد تحول در چهره این شهرها در استان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز