به مناسبت هفته کودک انجام گرفت؛

بازدید بیش از ۴۰۰کودک از موزه تنوع زیستی محمدیه

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۵:۵۰
کد خبر: ۷۶۲۹۵۵
بازدید بیش از ۴۰۰کودک از موزه تنوع زیستی محمدیه
به مناسبت هفته کودک بیش از 400کودک از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ اکبر کشت پرور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز در این ارتباط گفت: به مناسبت هته کودک و به ویژه روز کودک و محیط زیست بازدید از موزه تنوع زیستی به مدت یک هفته برای کودکان و خانواده های آنان رایگان بوده که طی روزهای گذشته این امر با استقبال خوب و بیش از 400 نفری مواجه شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز افزود: طی دو روز گذشته بیش از 400نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و کانون های فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان به میزبانی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه  بازدید کردند.

کشت پرور در ادامه ابراز داشت: در این بازدیدها کارشناسان محیط زیست ضمن تشریح این روز، در مورد موزه تنوع زیستی و اهمیت گونه های جانوری و گیاهی برای بازدید کنندگان توضیحاتی ارائه کردند.

وی در پایان گفت: موزه تنوع زیستی شهر محمدیه با الهام از طبیعت استان قزوین و زیستگاههای طبیعی همراه با نمونه های جانوری، گیاهی، اسکلت، پنل و سنگ طراحی شده است به طوری که بازدیدکنندگان با مراجعه به این موزه می توانند برداشت و تصویر جامعی از محیط زیست و حیات وحش استان داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز