نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اجازه نمی‌دهیم گرد بی وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۶۵۶۵۱
اجازه نمی‌دهیم گرد بی وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند
آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در یادواره شهدای شهرستان قزوین که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام راحل ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند.

وی افزود: شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان در سفره رزق خدایی روزی می‌خورند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در احوال شهدا می‌فرماید آنهایی که حرفشان خدا بود و بر مرام خودشان پایدار بودند، فرشتگان بر آنها نازل شدند و گفتند نترسید و نگران نباشید و بهشت را به آنها بشارت دادند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: شهدا پس از شهادت و هنگام ورود به بهشت گزارشی از حال خود بیان می‌کنند و می‌فرمایند ای‌کاش قوم ما می‌دانستند که خداوند چگونه ما را مورد آمرزش قرار داد و از جایگاه بلندترین مقامات ملکوتی که همان مقام مکرمین است، برخوردار کرد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: زمانی جهان اسلام تحت تأثیر وحشت و ارعاب رژیم صهیونیستی بود اما امروز به برکت شهادت و مظلومیت شهدا، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‌فرمایند اگر اسرائیل غلطی بکند «تل آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان می‌کنیم.

وی گفت: امروز به میزانی از توان نظامی دست یافته‌ایم که می‌توانیم هر نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی را مستقیماً مورد هدف قرار داده و منهدم کنیم و اینها به برکت فداکاری‌ها و ایثارگری‌ های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: زمانی رفتن به کربلا آرزوی همه عاشقان و شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) بود اما امروز ده‌ها میلیون نفر پیاده به کربلا می‌روند و ان‌شاءالله این مسیر به بیت‌المقدس خواهد رسید تا آرمان بلند امام خمینی (ره) محقق شود که فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد.

وی اظهار کرد: به شهدا می‌گوییم ما فرمان امام (ره) و رهبری را امتثال می‌کنیم و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند.

این برنامه به همت ناحیه مقاومت بسیج امام حسن(ع)، ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)، ستاد کنگره سه هزار شهید استان، حوزه هنری، شهرداری قزوین، فرمانداری، اداره کل صدا و سیمای مرکز قزوین، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

حوزه هنری2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز