مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش مطرح کرد:

توسعه قابل توجه ورزش همگانی و قهرمانی در قزوین

۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۳۵:۰۳
کد خبر: ۷۶۶۸۴۲
توسعه قابل توجه ورزش همگانی و قهرمانی در قزوین
مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در قزوین را قابل توجه ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ایرج رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان تاکستان با بیان این مطلب گفت: با برنامه ریزی مدون و دقیق اداره کل وزرش و جوانان استان قزوین؛ ورزش همگانی و قهرمانی در این استان توسعه قابل توجه داشته و تسریع در روند پیشرفت پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان نیز مشاهده می شود.

رحمانی کسب رتبه نخست اداره کل ورزش و جوانان استان در ارزیابی صورت گرفته توسط وزارت ورزش و جوانان در استانهای تیپ سوم و ارتقای استان قزوین به یک رده بالاتر را افتخاری ارزشمند و بی‌سابقه برای ورزش و جوانان استان قزوین برشمرد و از حمایت‌های ارزشمند مدیران ارشد استانی، استاندار قزوین و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، بکان معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره کل، بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، احمدپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاکستان،  مبین سرپرست فرمانداری و جمعی از اهالی ورزش تاکستان  در این بازدید حضور داشتند.

در ابتدای این بازدید، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه های قهرمانی، همگانی، عمرانی و جوانان ارائه داد.

پروژه‌های ورزشی سالن تنیس روی میز، رزمی، پرتاب وزنه، سالن بازسازی شده ژیمناستیک و سالن ورزشی امام خمینی(ره) تاکستان مورد بازدید قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز