مرد طلایی والیبال نشسته قزوین:

با یک تیم کامل در جاکارتا قهرمان شدیم

۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۶۸۱۸۲
با یک تیم کامل در جاکارتا قهرمان شدیم
حسین فرزانه سیاهکل گفت: در بازی‌ های پاراآسیایی2018جاکارتا یک تیم کامل بودیم و قهرمان شدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین فرزانه سیاهکل عضو قزوینی تیم ملی والیبال نشسته که با این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی2018جاکارتا شد؛ در گفت و گوی اختصاصی با برنا اظهارکرد: در این بازی‌ها یک تیم کامل در قدوقواره‌ های جهانی داشتیم و موفق شدیم قهرمانی را بدست آوریم.

حسین فرزانه سیاهکل2

فرزانه سیاهکل با اشاره به سطح خوب بازی‌ها اذعان کرد: تیم ایران یک سروگردن از حریفان بالاتر بود و می‌توان گفت یک تیم در استاندارد جهانی داشتیم.

وی با تاکید بر سختی انتخاب برای تیم ملی اذعان کرد: حدود 5-4هزارنفر در ایران والیبال نشسته کار می‌ کنند و در این بازی‌ ها حدود 8استان در تیم ملی نماینده داشتند.

 فرزانه سیاهکل ادامه داد: همین امر کار را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی سخت می کند.

وی با اشاره به مهم ترین حریفان تیم ملی در این بازی‌ها افزود: چین و ژاپن و کره جنوبی از شرق آسیا خوب بودند که البته چین بهتر از بقیه بود و در بین تیم‌های غرب آسیا هم عراق تیم خوب و جوان و جاافتاده‌ای بود که قبلا مربی ایرانی داشتند.

فرزانه سیاهکل درباره بازی‌های تیم ملی در این مسابقات توضیح داد: بازی با کره جنوبی و ژاپن خوب بود که بازیکنان اصلی و ذخیره تیم ملی محک خوردند و چین و عراق و قزاقستان هم محک جدی برای ما بودند که خوشبختانه همه این تیم‌ها را بردیم.

وی اذعان کرد: سطح فنی این تیم‌ها یک سطح بالاتر از تیم های درجه دو آسیا بود.

این ملی پوش والیبال نشسته ایران با تاکید بر سختی های دیدار فینال برابر چین گفت: بازی فینال خیلی سخت بود چراکه چینی‌ها بازیکنان خوبی داشتند ولی به پای ما نمی‌رسیدند و البته این تیم دو گیم ما را به دردسر انداخت.

 فرزانه سیاهکل تاکیدکرد: با درایت و هوش بازیکنان چین را شکست دادیم و قهرمان شدیم.

وی بیان کرد: تیم‌های چین و عراق در این مسابقات از همه تیم‌ها قوی تر بودند.

فرزانه سیاهکل درمورد برنامه خود برای ادامه کار گفت: اگر بدنم جواب بدهد برای بازی‌های المپیک 2020ریو آماده می‌ شوم و ازطرفی هم باتوجه به عدم تیمداری استان قزوین فصل آینده احتمالا برای شهرداری تبریز و یا صنعت نفت آبادان بازی می کنم.

وی با تشکر از برگزاری مراسم تقدیر از مدال آوران استان قزوین در این بازی‌ها گفت: البته می‌شد بهتر از این هم مراسم را برگزار کنند ضمن اینکه فدراسیون جانبازان و معلولین پاداش ما را همان پای سکو داد.

حسین فرزانه سیاهکل3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز