مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین:

توزیع امکانات موجب ایجاد شادابی در روستاها می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۱:۲۸
کد خبر: ۷۶۹۹۱۴
توزیع امکانات موجب ایجاد شادابی در روستاها می‌شود
عباس علایی مقدم گفت: توزیع عادلانه امکانات موجب ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی در روستاها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در دیدار عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با غلامرضا جعفری رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی ومحلی که در استانداری قزوین برگزار شد اظهارکرد: به طور کلی توجه به روستاها و مناطق عشایری از نظر توزیع عادلانه امکانات ارزشمند بوده و موجب ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی، جلوگیری از مهاجرت و افزایش سلامت جامعه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: همچنین توسعه خانه‌های ورزش روستایی به تقویت بعد همگانی و قهرمانی ورزش در استان کمک کرده و موجب کشف استعدادهای ناشناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه استان قزوین در یک سال اخیر در توسعه ورزش به ویژه در حوزه قهرمانی و همگانی دراین مهم در سایه حمایت‌های ارزشمند دولت تدبیر و امید؛ وزارت ورزش و جوانان و همچنین مجموعه استانداری قزوین و مسئولین ارشد استانی موفق بوده است.

علایی مقدم ادامه داد: با استفاده از امکانات ورزشی موجود در روستاها امیدواریم بتوانیم ورزش در این مناطق را گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: در مناطق روستایی استان پروژه‌ های خوب ورزشی تعریف شده که به تدریج افتتاح شده و در اختیار مردم روستاها قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: تاکنون سه دوره وسایل ورزشی در اختیار مناطق روستایی قرار گرفته و در تجهیز  روستایی به وسایل ورزشی جدی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: در روزهای اخیر قیمتها افزایش یافته اما با همه محدودیت‌ها نسبت به تامین وسایل ورزشی روستاها اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: در بسته ورزشی روستایی تشک تاتامی، دستگاه بدنسازی، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، شطرنج و دارت پیش بینی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه تصریح کرد: ۲۵پروژه ورزش روستایی در استان قزوین آماده افتتاح شده و با برنامه ریزی انجام شده هردو هفته یک طرح به بهره برداری خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز